خبرگزاری کار ایران

امیر سرلشکر موسوی:

امروز امید و انگیزه جوانان آماج بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۸۹۵

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ترفند جدید دشمنان عملیات روانی با سوء استفاده از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است، گفت: اگر دیروز اماکن حیاتی و حساس هدف بمباران و موشک دشمنان بود، امروز امید و انگیزه مردم به ویژه جوانان آماج بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان است.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پنجمین آیین تحلیف و اعطای سردوشی به دانش پژوهان آموزشگاه‌های ارتش گفت: دوران معاصر پر از حوادث گوناگون است اما بدون تردید نقطه عطف مبارک این دوران، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است. تا قبل از آن جهان بین دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم شده بود و این دو ابرقدرت بودند که برای کشورها و ملت‌ها تصمیم می‌گرفتند و ایران عزیز ما هم از این قاعده مستثنی نبود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر آموزه‌های دینی و مردم ندای استقلال سر داد و علاوه بر آن پرچمدار مبارزه با نظام سلطه در جهان شد. از همان روزهای اول انقلاب، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا هر کاری که از دستشان برآمد، بر علیه مردم ایران انجام دادند اما به حول و قوه الهی نهال نوپای انقلاب امروز به درخت تنومند ۴۰ ساله تبدیل شده که هیچ طوفانی قادر به آسیب زدن به آن نیست.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ملت ایران در کوره حوادث آنچنان آب دیده‌اند که در هر مبارزه‌ای سربلند و پیروز بیرون می‌آیند.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه ترفند جدید دشمنان عملیات روانی با سوء استفاده از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است، افزود: اگر دیروز اماکن حیاتی و حساس هدف بمباران و موشک دشمنان بود، امروز امید و انگیزه مردم به ویژه جوانان آماج بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان است.

وی یادآور شد: به همین علت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند که امروز نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، پرورش نهال امید و راندن ترس و نومیدی از خود و دیگران است.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: با این معیار، امروز هر کس کاری کند که مردم را ناامید کند به نفع دشمن کار کرده است. هر کس حرفی بزند که باعث ناامیدی مردم شود، در زمین دشمن بازی می‌کند و هرکس کاری بکند یا حرفی بزند که به واسطه‌ی آن امید مردم را خدشه دار کند، دانسته یا ندانسته به نفع دشمن کار کرده است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: به شما جوانان عزیز که باشرکت در یک مسابقه چند ۱۰ هزار نفری موفق شدید لباس سربازی ارتش اسلام را بر تن کنید و در خیل مجاهدان دفاع از اسلام، انقلاب، نظام، کشور و مردم قرار گیرید، تبریک عرض می‌کنم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: این انگیزه و تلاش‌های مومنانه شما نماد امید، شادابی، سرزندگی و بی‌هراسی است. حضور شما در صف دفاع از آرمان‌های انقلاب، نماد دفاع ابدی از نظام انقلابی و پایبندی همیشگی به ارزش‌های انقلابی است.

وی اذعان کرد: خداوند بزرگ را به خاطر داشتن هم‌رزمانی مثل شما شکر می‌کنم. به خانواده‌های محترم و شما که چنین جوانانی را پرورش داده‌اند، تبریک عرض می‌کنم و درود می‌فرستم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز