خبرگزاری کار ایران

سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون امید با موضوع مقابله با تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۷۸۶

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از جلسه شورای مرکزی این کمیسیون برای مقابله با تحریم خبر داد.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز آقای پورمختار رئیس فراکسیون مقابله با تحریم گزارشی از اهداف تشکیل این فراکسیون و اقدامات انجام شده و اینکه چگونه به اهداف موردنظرشان برای مقابله با تحریم برسند، ارائه داد.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه آقای متکی مشاور این فراکسیون نیز توضیحاتی در مورد راهکارهای مقابله با تحریم که در این فراکسیون ترسیم شده به نمایندگان ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد:نمایندگان نیز پیشنهادات خود در این زمینه ارائه کردند و مقرر شد که جلسات دیگری نیز در همین راستا در فراکسیون امید برگزار شود.

وی گفت: حجت الاسلام بحرینی نماینده مردم مشهد در جلسه امروز فراکسیون امید حضور داشت، ایشان در این جلسه در مورد طرح بانکداری اسلامی که در حال حاضر در کمیته کمیسیون اقتصادی مطرح است توضیحاتی ارائه داد و بر این مسئله تاکید کرد که این طرح گامی بلند در راستای بهبود اقتصاد کشور است.

سعیدی در خاتمه تاکید گفت: همچنین قرار شد اگر نمایندگان سوالاتی دراین زمینه داشتند بحرینی با حضور در مجمع عمومی فراکسیون پاسخگوی این سوالات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز