خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون دولت نهم در گفت‌وگو با ایلنا:

فقط برای کلان شهرها لیست می‌دهیم/حداد و قالیباف در شورای نیروهای انقلاب فعال هستند/ بعید است با احمدی‌نژاد به تفاهم برسیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۴۹

وزیر تعاون دولت محمود احمدی‌نژاد گفت: ارائه لیست فقط در تهران و کلانشهرها خواهد بود اما وضعیت در شهرستانها متفاوت است. تصمیم گرفتیم در شهرهای تک نفره سیاست‌گذاری از طرف شورا باشد اما معرفی فرد و کارهای اجرایی از طرف همان استان صورت گیرد.

محمد ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص حضور جریان اصولگرا در انتخابات مجلس یازدهم و سیاست‌گذاری‌های این جریان گفت: این دوره اتفاق خوبی که در حال رخ دادن است این است که تمام گروه‌ها و احزابی که به آنها اصولگرا گفته می‌شود تحت یک ائتلاف واحد در حال حرکت هستند که به آن شورای نیروهای انقلاب گفته می‌شود و چهره‌هایی همچون حداد عادل و قالیباف نیز در آن فعال هستند و ان‌شا‌الله در تهران یک لیست واحد منتشر خواهد شد که شامل تمام سلایق نیروهای انقلابی و ارزشی خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت این شورای جدید در سایر استان‌ها گفت: ارائه لیست فقط در تهران و کلانشهرها خواهد بود اما وضعیت در شهرستان‌ها متفاوت است. ما ۲۰۰ حوزه انتخابیه تک‌نفره داریم بنابراین تصمیم گرفتیم که سیاست‌گذاری از طرف شورا باشد اما معرفی فرد و کارهای اجرایی از طرف همان استان صورت بگیرد.

وزیر تعاون دولت نهم در خصوص حضور احمدی‌نژاد در این شورا گفت: تاکنون هیچ مذاکره‌ای با ایشان نکردیم. احمدی‌نژاد بارها اعلام کرده که اصولگرا نیست و براساس سلایق خودش حرکت می‌کند پس بعید است ظرف روزهای آینده با ایشان به تفاهمی برسیم.

اردکانی در خصوص برنامه‌های شورای نیروهای انقلاب گفت: این شورا نشست‌های منظم و تشکیلاتی خود را آغاز کرده و به زودی یک همایش بزرگ برای معرفی رسمی خود برگزار خواهد کرد. همچنین اقشار ۲۲ گانه ساماندهی شده است و یک شبکه اجتماعی خوبی ایجاد شده و در حوزه اصناف و اقوام توجه ویژه‌ای شده و برای حضور جوانان تحت نام گام دوم در مجلس برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز