خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

آیین دانش آموختگی خلبانان اف۵ در پایگاه هوایی وحدتی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۵۹

آیین دانش آموختگی خلبانان جنگنده اف۵ نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در پایگاه هوایی وحدتی دزفول برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم، ضمن تبریک به خلبانان جوان این نیرو  گفت: شما جوانان نیروی هوایی میراث‌دار شهدا و ایثارگرانی هستید که در راه پاسداری از وطن سر از پا نشناخته و با نثار جان خود، جانانه از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند.

وی افزود: شما خلبانان جوان با انجام مطالعات راهبردی در زمینه های تخصصی و به روزرسانی دانش خود می توانید در راستای آمادگی رزمی، دفاعی و درخشش نام کشورمان در عرصه نظامی نقش آفرینی کنید.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به نقش سازنده ورزش در ایجاد روحیه نشاط بین کارکنان نیروی‌های مسلح اظهار کرد: نقش ورزش در ایجاد روحیه نشاط و صمیمیت، امید به آینده و تعامل هر چه بیشتر کارکنان در محیط خانواده و محیط شغلی نقشی بسیار مهم و سازنده است که بایستی در انجام آن جدیت و مداومت داشته باشید.

در پایان این مراسم از فرزند شهید خلبان منوچهر فتاحی توسط  فرمانده نیروی هوایی ارتش تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ‌دوم بخشنده معاون آموزش نهاجا، امیر سرتیپ‌دوم آشنا معاون عملیات این نیرو و امیر سرتیپ‌دوم بهمرد فرمانده پایگاه وحدتی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز