خبرگزاری کار ایران

بررسی نحوه اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۳۵

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی نحوه اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ علی ساری در تشریح جزییات دستورکار نشست امروز کمیسیون اجتماعی، گفت: در این نشست بررسی روابط کار در شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی در دستورکار قرار داشت که مباحثی از سوی کارفرمایان مطرح شده و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ادامه بررسی گزارشات واصله پیرامون مشکلات مناطق آزاد تجاری در حوزه کار و روابط کار (منطقه آزاد قشم( از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: بررسی نحوه اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نیز در دستورکار نشست امروز این کمیسیون قرار داشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: کارفرمایان، معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارشناسان سازمان تامین اجتماعی، کارشناسان سازمان مناطق آزاد و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز