خبرگزاری کار ایران

ادامه بررسی استیضاح حاجی‌میرزایی به نشست بعدی کمیسیون آموزش موکول شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۱۱

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت:با توجه اینکه فرصت نشد، تمام محورهای استیضاح بررسی شود، تصمیم‌گیری درباره آن به نشست بعدی کمیسیون موکول شد.

به گزارش ایلنا، سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، عنوان کرد: نشست امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و به بررسی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با حضور نمایندگان متقاضی اختصاص داشت.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۶۳ امضا به کمیسیون آموزش ارجاع شد، افزود: البته تعداد کثیری از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند ولی باتوجه به اینکه همچنان تعداد امضاها بالای ۱۰ امضا بود، استیضاح وزیر بررسی شد.

وی با یادآوری اینکه محورهای استیضاح وزیر ۱۰ مورد بود، ادامه داد: عدم تأمین کتب درسی، خلف وعده در رتبه بندی، کلاس‌ها بدون معلم، توزیع ناعادلانه نیرو، عدم نظارت بر عملکرد در استان‌ها، عدم تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف فرهنگی، بسته‌های حمایتی، وضعیت اردوگاه‌های رها شده آموزش و پرورش و کمبود نیروی انسانی بود.

میرزاده یادآور شد: تعدادی از محورهای ذکر شده در نشست امروز بررسی شد و بررسی سایر محورها به نشست بعدی موکول شد.

میرزاده افزود: همچنین چهار تن از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش سئوال مطرح کردند که سئوال از حسینعلی شهریاری  درباره مشکلات آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان بود که دو هفته مهلت برای ارائه مستندات مهلت تعیین شد؛ سئوال بعدی را شکور پورحسین شقلان درباره برنامه‌های دولت در حوزه وزارت آموزش مطرح کرد که برای این سئوال هم دو هفته وقت تعیین شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سئوال بعدی از جانب بیت الله عبداللهی درباره وضعیت مدارس زلزله زده مطرح شد که وی از پاسخ وزیر قانع شد و نهایتا سئوال آخر را رضا انصاری درباره تبعیض در جذب نیرو در استان فارس مطرح کرد که از پاسخ وزیر قانع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز