خبرگزاری کار ایران

بدری در اخطار قانون اساسی مطرح کرد؛

انتقاد از حذف کارکنان اداره آموزش و پرورش از مزایای رتبه‌بندی معلمان

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۱۰۳

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: نباید کارکنان اداره آموزش و پرورش از مزایای نظام رتبه بندی معلمان محروم می‌شدند زیرا نتایج نامناسبی به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: بعد از ماه‌ها انتظار از دستور‌العمل نظام رتبه‌بندی معلمان رونمایی شد، متأسفانه به علت تعلل بیش از حد در ارائه دستور‌العمل آنچه ارائه شد به دور از عدالت، انصاف و جامع‌نگری است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که‌ حذف کارکنان اداره آموزش و پرورش از مزایای رتبه‌بندی معلمان با چه منطقی صورت گرفته است، بیان کرد: کارکنان اداری و نیروهای ستادی آموزش و پرورش کشور جزو متعهدترین و مجرب‌ترین نیروهای این مجموعه هستند که نقش نظارت و مدیریت نظام تعلیم و تربیت کشور را ایفا می‌کنند.

وی افزود: عدم برخورداری کارکنان آموزش و پرورش از مزایای نظام رتبه‌بندی معلمان در کنار عدم پرداخت و نامناسب مزایای ایشان می‌تواند ادارات آموزش و پرورش را از نیروهای باتجربه خالی کند و روند مدیریت آموزش و پرورش مختل شود که در نتیجه تنزل اثربخشی و بهره‌وری آموزش و پرورش را شاهد خواهیم بود؛ در اسرع وقت به این موضوع ورود کنید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای حق مرزی فرهنگیان استان اردبیل گفت: علیرغم اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی در این مورد اقدام کرده‌اند، فرهنگیان مناطقی از استان اردبیل به خصوص اردبیل و نمین که قانوناً مشمول مزایای حق مرزی هستند همچنان چشم انتظار اعمال این بند هستند، از شما می‌خواهم شخصاً به این موضوع ورود کرده و از تضییع حق فرهنگیان فرهیخته استان اردبیل جلوگیری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز