خبرگزاری کار ایران

عبدالله‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

بقایی در بیمارستان است/ موکلم پس از سکته در مرخصی استعلاجی به سر می‌برد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۴۳

وکیل بقایی با تشریح آخرین وضعیت موکل خود گفت که بقایی با مرخصی استعلاجی بیرون آمده بود و همچنان در مرخصی استعلاجی است.

مهران عبدالله‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره اخبار منتشر شده مبنی بر بستری شدن مجدد حمید بقایی در یکی از بیمارستان‌های تهران گفت: ایشان هم‌اکنون در بیمارستان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که بستری بودن ایشان در بیمارستان در ادامه مشکلاتی است که پس از سکته مغزی برایش حاصل شد ایجاد شده یا اینکه پس از سکته دوباره به زندان رفته و مجددا به بیمارستان منتقل شده‌اند؟ گفت: خیر مداوم بوده است.

وکیل مدافع بقایی در واکنش به این‌که با این حساب موکل شما از زمان بروز سکته مغزی تاکنون در بیمارستان به سر می‌برند، گفت: بله، بیمارستان هستند. یک مدتی در بیمارستان بودند و یک مدت به دنبال کارهای درمانی‌شان بوده‌اند. چون بیماری‌های مختلف دارند به بیمارستان‌های مختلف می‌روند. درنتیجه مشغول معالجه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بقایی همزمان با حضورش در زندان به بیماری‌های خود در بیمارستان‌ها رسیدگی می‌کند؟ گفت: نه، مرخصی هستند. زندان نیست، بیرون است. با مرخصی استعلاجی بیرون آمده بودند و همچنان در مرخصی استعلاجی هستند.

‌عبدالله‌پور در پاسخ به این سوال که هم‌اکنون در چه بیمارستانی بستری هستند؟ گفت: یکی از بیمارستان‌های تهران.

وی در واکنش به اینکه اخبار منتشر شده از بستری بودن بقایی در بیمارستان اعصاب و روان حکایت دارد، گفت: ایشان به هرحال زمانی آنجا بوده‌اند. موضوع عجیب و غریبی نیست. بیمارستان‌های مختلف بوده‌اند.

عبدالله‌پور در تاریخ ۲۹ تیرماه امسال هم در گفت‌و‌گویی با ایلنا گفته بود: با پیگیری‌هایی که کردیم مشخص شد موکلم تقریبا ۲۰ روز قبل در زندان دچار عارضه سکته مغزی شده بودند. تا تصویب شود که ایشان به مرخصی بیایند ۱۵ روز طول کشید. هفته پیش مرخصی دادند و پیگیری کردیم و دیدیم که ایشان سکته کرده‌اند. الان هم مشغول درمان هستند و باید معالجه شوند.

وی یک ماه پس از آن نیز در گفت‌و‌گویی دیگر با ایلنا گفته بود: طبق نظریه پزشکان، در اثر عوارض سکته مذکور ، موکل ۴۰ درصد شنوایی خود را از دست داده و همچنین  دچار دوبینی شدید نیز شده است. نکته مهم آن که پزشکان متخصص ضمن تشخیص اینکه عوارض جسمی مذکور ناشی از سوء‌تغذیه و فشارهای عصبی است، احتمال بروز سکته مجدد را بسیار محتمل دانسته‌اند و در این خصوص اعلام خطر کرده‌اند. علیرغم همه تاکیدات پزشکان متخصص، مرخصی استعلاجی آقای بقایی تمدید نشده و  به حضور در زندان در تاریخ ۲/۶/۹۸  ملزم شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز