خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در صحن مجلس:

اعطای وام قرض‌الحسنه مشکلات شرکت‌های دانش بنیان را حل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۰۵

نماینده مردم شاهین شهر گفت: اختصاص وام‌های قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند مشکلات این شرکت‌ها برطرف کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی دستاوردهای و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه گفت: توجه به حوزه دانش‌بنیان نیاز کنونی کشور محسوب می‌شود و این مهم جزو مطالبات رهبر انقلاب است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان است و باید به سمت توسعه این موسسات گام برداریم.

وی افزود: مسئله نقدینگی مشکل اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه محسوب می‌شود لذا باید تلاش کرد وام‌های قرض‌الحسنه‌ای در اختیار این شرکت‌ها قرار داده شود؛ در این بین باید از زحمات معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برای تسهیل تحقق مسئله یاد شده تقدیر شود.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز در کشور مسئله توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه منطبق با قوانین نشده است لذا نیاز به اصلاح قوانین احساس می شود، بنابراین باید خلاء‌های قانونی در این زمینه را شناسایی و سریعاً برطرف کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: از دولتی‌ها درخواست می‌شود محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه را خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز