خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایلنا:

چه ایرادی دارد به جای افراد شناخته یک جوان سرلیست باشد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۶۷۶

یک نماینده مجلس گفت: مهم است کسی که در سرلیست قرار می‌گیرد مورد استقبال مردم باشد، مثلا یک دانشجو و یک جوان موفق شاید بتواند بیشتر ما پیرمردها مورد اقبال مردم قرار گیرد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره این‌که باتوجه به ثبت‌نام‌هایی که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، فکر می‌کنید آرایش نیروهای سیاسی در کشور به چه صورتی باشد و وزن پارلمان به سمت کدام جناح کشیده شود، گفت: در حال حاضر نمی‌شود به طور قطع و یقین درباره اکثریت و یا اقلیت مجلس یازدهم صحبت کرد.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تائید و یا رد صلاحیت افراد برای حضور در انتخابات بیان کرد: آن‌چه مسلم این است که باید ببنیم چه اتفاقی خواهد افتاد، شرایط به چه صورتی پیش خواهد رفت. معتقدم تا نتیجه تائید و یا رد صلاحیت نیاید و حتی گروه‌های مقابل مشخص نشود نمی‌توانیم ارزیابی دقیق و درستی داشته باشیم.

این عضو فراکسیون امید درخصوص سرلیستی اصلاح‌طلبان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تا امروز دنبال این بودیم که یک شخصیت به نام در سر لیستی قرار گیرد، حال چه ایرادی فردی سر لیست باشد که مردم دوستش داشته باشند.

وی ادامه داد: مهم است کسی که در سر لیست قرار می‌گیرد مورد استقبال مردم باشد، مثلا یک دانشجو و یک جوان موفق شاید بتواند بیشتر از ما پیرمردها مورد اقبال مردم قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره عدم ثبت نام برخی چهره‌های شناخته شده مجلس دهم در یازدهمین دوره پارلمان گفت: عده‌ای از دوستان احساس کردند که نباید در این شرایط برای مجلس بیایند به ما هم که شرکت کردیم فشار آوردند که بیایید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تازه ثبت نام انتخابات صورت گرفته است و هنوز انتخابات برگزار نشده است و رأی گیری برای ریاست مجلس انجام نشده است اعلام می‌کنند که فلان فرد رئیس است، اینچنین گمانه‌زنی‌ها چه معنی دارد، بیان کرد: همیشه این گمانه‌زنی‌ها رایج بوده است در دوره‌های قبل هم بیان می‌کردند فلان فرد رئیس است. این گمانه زنی‌ها ممکن است بعداً خوابی باشد یا یک دریا دوغ.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز