خبرگزاری کار ایران

دهمرده در تذکر شفاهی؛

مشکلات استان سیستان و بلوچستان همچنان حل نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۸۸

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از محرومیت شدید مردم حوزه انتخابیه خود و عدم توجه مسئولان به این مهم، خواستار توجه بیشتر به این استان شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی  امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: سرزمین سیستان که دارای افتخارات بسیاری برای بشریت بوده، اکنون نزدیک به دو دهه است دچار خشکسالی شده است. این سرزمین استراتژیک اکثر ظرفیت‌های خود را از دست داده، رودخانه هیرمند بسته شده، کشاورزی و دامپروری از بین رفته و بازارچه‌های محلی تعطیل شده است. همچنین کارخانه و اشتغالی وجود ندارد و اکثر مردم این منطقه مشتری کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نماینده مردم زابل، رهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی افزود: گاز در سیستان وجود ندارد، قیمت بنزین چند برابر دیگر شهرها است و در این شرایط نیز کپسول گاز کیمیا و در بازار هر کپسول ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در این رابطه جلساتی با وزیر نفت داشته‌ام و تذکرات فراوانی به استانداران و مسئولان داده‌ام، اما به‌رغم پیگیری‌ها، مشکلات حل نشده است. این چه روش مدیریتی است.

عضو کمیسیون آموزش در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور گفت: همانطور که مستحضرید نمایندگان مجلس تا خرداد ۹۹ به عنوان نمایندگان قانونی مردم انجام وظیفه خواهند کرد اما متاسفانه برخی از مسئولان به دلایل واهی، انتخابات را مهندسی می‌کنند. بنابراین دستگاه نظارتی باید مراقب باشد و به وظایف ذاتی خود عمل کند تا عده‌ای فرصت ها را تبدیل به چالش نکرده و برای نظام هزینه ایجاد نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز