خبرگزاری کار ایران

آزادی خواه در تذکر شفاهی:

عنوان سران قوا مصونیت نمی‌آورد/ چرا طرح حمایت معیشتی درست اجرا نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۸۲

نماینده مردم ملایر گفت: امروز برای چندمین بار رئیس جمهور اعلام کرد که ۶۰ میلیون نفر از طرح معیشتی برخوردارند که می‌توان اذعان کرد چنین مسئله‌ای صحت ندارد و آمار غلط به رئیس‌جمهور می‌دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  احد آزادی‌خواه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: با توجه به مسائل اخیر رخ داده باید اذعان کرد که عنوان سران قوا مصونیت نمی‌آورد. شما رئیس قوه مجریه هستید و تمشیت بنزین شخصاً برعهده شماست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر یک ماه صبر می کردید و در قالب بودجه سنواتی این مسأله را ارائه می کردید، نمایندگان مجلس نیز نظرات موافق و مخالف خود را ارائه می‌کردند و این موضوع تبدیل به قانون می‌شد.

وی افزود: این تصمیم عجولانه برای نظام بار به همراه داشته است؛ باید دست رهبر انقلاب را ببوسیم که با تدبیر از این تصمیم حمایت کردند، چرا که این حمایت درست بود. چون مرز بین حق و باطل و اغتشاشگران و معترضان داخلی را مشخص کردند.

آزادی‌خواه افزود: عده‌ای عنوان می کنند چرا رهبر انقلاب نسبت به این مسأله اعتراض نمی‌کنند که در پاسخ باید بیان کرد که ما در کشور جمهوری اسلامی زندگی می کنیم؛ ملت رأی خود را به فرد دیگری داده اند، چرا باید همه بار را به دوش رهبر انقلاب بگذاریم.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: امروز برای چندمین بار رئیس‌جمهور اعلام کرد ۶۰ میلیون نفر از طرح معیشتی برخوردارند که می توان اذعان کرد چنین مسأله‌ای صحت ندارد و آمار غلط به رئیس‌جمهور می‌دهند.

وی درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه ملایر خاطرنشان کرد: سد ملایر سال‌ها منتظر احداث تصفیه‌خانه است؛ ۲۰۰ هزار نفر از مردم ملایر نیازمند احداث این تصفیه‌خانه هستند، چرا درد دل مردم را نمی شنوید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز