خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی در جمع خبرنگاران:

بررسی استیضاح زنگنه در کمیسیون انرژی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۷۹

امیرآبادی درباره استیضاح وزیر نفت گفت: تاکنون ۲ جلسه برای بررسی استیضاح وزیر نفت با حضورش برگزار شده است که همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی عر امروز قوه مقننه با حضور در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه استیضاح وزیر نفت، گفت: این جلسه ظهر امروز در کمیسیون انرژی مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه زنگنه وزیر نفت حضور داشت، افزود: وزیر نفت درباره افزایش قاچاق سوخت و عدم توجه به توسعه پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و فرآورده‌های نفتی که از محورهای طرح استیضاح وی است توضیحاتی ارائه کرد که قانع کننده نبود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: به دلیل اینکه زمان برای بررسی سایر مواد این طرح وجود نداشت قرار بر این شد تا وزیر نفت در جلسه‌ای دیگر در کمیسیون انرژی حضور یابد و توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند که این جلسه فردا دوشنبه ۱۸ آذر خواهد بود.

بر اساس این گزارش طرح استیضاح وزیر نفت اخیرا از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس تدوین و با ۸۰ امضا تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شده است که این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون انرژی ارجاع شده است که تاکنون ۲ جلسه برای بررسی این طرح با حضور بیژن زنگنه در این کمیسیون برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز