خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

افزایش ۲ هزار نفری داوطلبان مجلس/ مردم می‌دانند برای حل مشکلات کشور باید در صحنه حضور داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۶۶۲

وزیر کشور گفت: مطابق آخرین آمار نزدیک به ۱۴ هزار نفر در این دوره ثبت نام کردند که نسبت به دور قبل دو هزار نفر افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در بازدید وزیر کشور از فرمانداری در محل ثبت نام از داوطلبان دور یازدهم مجلس شورای اسلامی وی در جریان آخرین روند ثبت نام قرار گرفت.

رحمانی فضلی سپس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساعت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، گفت: به تمام مراکز ثبت نام دستور داده شد که راس ساعت ۱۸ درب‌ها را ببندند و فقط کسانی که در داخل هستند کار ثبت نام آنها صورت پذیرد.

وزیر کشور با تشکر از فرمانداری تهران و عوامل اجرایی و انتظامی ابراز امیدواری کرد که همین همدلی و هماهنگی که در روند ثبت نام از کاندیداها وجود داشته در مرحله اجرای انتخابات نیز ادامه داشته باشد.

رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاق‌ها و اعتراضات اخیر و ناآرامی‌هایی که به سبب گران شدن بنزین در کشور بوجود آمد آیا عاملی خواهد شد که تا مشارکت مردم کاسته شود، گفت: ما وقتی از مردم صحبت می‌کنیم یعنی با ۸۰ میلیون نفر ایرانی روبرو هستیم که شاید از این تعداد برخی از اتفاقات رخ داده ناراضی و برخی اعتراض داشته باشند اما مساله این است که مردم ما اهل تحلیل مسائل هستند و می‌دانند اگر می‌خواهند وضعیت مناسب شود و مشکلات حل شود فقط به دست خود آنها صورت خواهد گرفت و باید نشان دهند که در صحنه حضور دارند که تجلی این حضور یعنی شرکت در انتخابات.

وی ادامه داد: این نمایندگان مجلس هستند که در مسائل قانونگذاری و نظارت مشارکت دارند بنابراین مردم فهیم و با شعور ما برای اینکه از این اختیارشان استفاده کند و تاثیرگذاری خود را به نهایت برسانند در انتخابات شرکت خواهند کرد. کسانی که ایرانی امن و توسعه یافته می‌خواهند به طور حتم حضور خوبی در انتخابات خواهند داشت. مانند کسانی که در این مدت آمدند و ثبت نام کردند.

رحمانی فضلی در خصوص آمار نهایی ثبت نام داوطلبان گفت: مطابق آخرین آمار نزدیک به ۱۴ هزار نفر در این دوره ثبت نام کردند که نسبت به دور قبل دو هزار نفر افزایش داشته است و در تهران نیز ۲ هزار و ۷۲۲ نفر تا این ساعت ثبت نام کردند که این رقم نشان از استقبال تهرانی‌ها برای انتخابات دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز