خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون زنان مجلس:

نقدهایی که به مجلس دهم می‌شود را قبول داریم/ مردم به نمایندگان زن اعتماد بیشتری دارند/ باید نشان دهیم که زنان چه توانایی‌هایی دارند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۳۹۳

یکی از اعضای فراکسیون امید گفت: زنان مجلس تمام توان خود را برای انجام کارها به کار گرفتند و امیدوارم مجلس آینده مجلسی در رأس امور باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فاطمه سعیدی از نمایندگان مجلس دهم پس از ثبت‌نام برای انتخابات مجلس، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم در دور قبل به ما اعتماد کردند و اکنون بر پایه همان طرح اعتماد و تعهدی که داریم، تصمیم گرفتم در انتخابات دور یازدهم نیز کاندیدا شوم.

عضو فراکسیون زنان شورای اسلامی گفت: مسئولیت نماینده‌های زن بیشتر از نماینده‌های مرد در مجلس است. ما باید نشان دهیم که زنان چه توانایی‌هایی دارند و اگر زمینه برای آنها مهیا باشد، قابلیت‌های بسیاری را می‌توانند از خود بروز دهند. به همین جهت فکر می‌کنم مسئولیت ما بیشتر از نمایندگان مرد است. ضمن آنکه برخی از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم به نمایندگان زن بیشتر از نمایندگان مرد می‌توانند اعتماد کنند. امیدوارم در مجلس یازدهم تعداد زنان بیشتر از ۱۷ نفر باشد.

سعیدی در خصوص عملکرد مجلس دهم گفت: ما در این مجلس تمام توان خود را به کار گرفتیم تا از تعهدی که مردم تهران بر دوش ما گذاشتند بر بیاییم. نقدهایی که برای مجلس دهم مطرح می‌کنند را قبول داریم و مردم حق دارند به این مجلس انتقاد کنند.

وی تصریح کرد: من نمی‌گویم که تمام تکالیف خود را ۱۰۰ درصد انجام دادیم اما زنان مجلس تمام توان خود را برای انجام کارها به کار گرفتند و امیدوارم مجلس آینده مجلسی در رأس امور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز