خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می‌کند/ مسئولان نتوانستند اعضای مجمع را قانع کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۲۸۰

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: مسئولان نتوانستند اعضای مجمع را قانع کنند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین مظفر درباره سرنوشت لوایح چهارگانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فضای عمومی مجمع نسبت به این موضوع مثبت نبود. مسئولان هم نتوانستند اعضای مجمع را قانع کنند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی‌کند. 

این  عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: این موضوع بررسی شد اما رای‌گیری رسمی نشد. علت این بود که فرصتی داده شود به وزارت خارجه و مسئولان دولتی تا با اروپا و اتحادیه اروپا صحبت کنند و بگویند ایران مسیری را طی کرده شما هم قدم‌هایی بردارید تا فضا اگر مثبت شد بتواند زمینه رای‌گیری فراهم شود. 

وی ادامه داد: در ارتباط با پالرمو به صورت غیررسمی بررسی‌ها انجام شده است اما رسما رای‌گیری نشده است. به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی‌ماند.

مظفر تاکید کرد: بسیاری از محتوای لوایح چهارگانه مثل قانون پولشویی و مبارزه با تروریسم به صورت  قانون داخلی است که تصویب شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می‌کند گفت: چرانکند؛ مجمع استدلال‌های روشن خود را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز