خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس:

تعداد ثبت‌نام شدگان تا پایان روز ششم به ٩هزار ٨٠٦ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۱۵۷

دبیر ستاد انتخابات تعداد ثبت نام شدگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس را تا پایان روز ششم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کل کشور در پایان روز ششم ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم به ارائه آمار ثبت نام شدگان پرداخت.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تاپایان روز ششم ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ٩هزار و ٨٠٦ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از میان آنها یک هزار و ٥٣ نفر خانم و ٨ هزار و ٧٥٣ نفر داوطلب آقا هستند که همان نسبت ١١درصد زنان و ٨٩ درصد مردان حفظ شده است.

موسوی افزود: ٢٧ درصد از ثبت‌نام شدگان را ایثارگران تشکیل می‌دهند، ٢ درصد روحانیون، ٢٣ درصد سابقه داوطلبی و همچنین ٤ درصد سابقه نمایندگی دارند.

وی افزود: تهران با ٢٤١٠ نفر، اصفهان ٧٥٢ نفر، مشهد ٦٤٧ نفر، خوزستان٥٧٤ نفر، فارس ٥٣٢ و آذربایجان شرقی با ٤٦٠ نفر ثبت نام کننده به ترتیب بیشترین ثبت ناک کننده را داشته‌اند.

موسوی تعداد ثبت نام شدگان در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان را اینگونه بیان کرد: از اولین روز از زمان ثبت نام ٢٢ نفر، تهران ١٠نفر، فارس ١ نفر و قم ١١ نفر مراجعه و ثبت نام شان نهایی شده است.

دبیر ستاد انتخابات تاکید کرد: بنای تمدید ثبت نام انتخابات نیست و داوطلبان تا ساعت ۱۸ فردا فرصت ثبت‌نام دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز