خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

نعمتی: افراد ناکام در راهیابی به مجلس، سعی در ناکارآمد جلوه دادن آن داشتند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۱۲۸

نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی گفت: بعداز انتخابات مجلس دهم، دوستانی که نتوانستند در این مجلس وارد شوند و رأی را کسب کنند به دنبال این بودند که در همان روزهای اول مجلس را ناکارآمد جلوه دهند.

بهروز  نعمتی در  جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در لیست اصلاح طلبان قرار می‌گیرد یا خیر و انتقاداتی که نسبت به این موضوع به برخی ازاصلاح طلبان وجود دارد، گفت:من در مجلس دهم نیز در لیست شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان قرار گرفتم و وارد مجلس شدم در این دوره نیز تلاش می کنم در لیست قرار بگیرم اما اگر چنانچه این اتفاق رخ ندهند از این لیست حمایت می‌کنم.

وی افزود: بعداز انتخابات مجلس دهم، دوستانی که نتوانستند در این مجلس وارد شوند و رأی را کسب کنند به دنبال این بودند که در همان روزهای اول مجلس را ناکارآمد جلوه دهند. 

نعمتی یادآور شد: چه آن کمیته ای هفت نفره‌ای که در این زمینه تشکیل دادند تا بعد که سخنرانی‌ها و خطبه‌رانی‌ها در این زمینه انجام  شد، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی با بیان این که مجلس در راستای وظیفه اصلی خود یعنی قانون‌گذاری عمل کند، گفت: طرح‌ها و لوایح مجلس مشخص است، بیش از ۱۵۰ طرح و لایحه در مجلس آمده و تصویب شده است اما عده ای به دنبال این بودند که مجلس را ناکارآمد جلوه دهند چون خودشان نبودند اگر بودند این بحث پیش نمی آمد.

نعمتی در پایان و در پاسخ به این پرسش که عدم حضور لاریجانی در مجلس چه تاثیراتی خواهد داشت، گفت: ایشان از چهره‌های تاثیر گذار بودند که نبودشان باعث ایجاد شرایط تازه ای می‌شود.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز