خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیحات فرمانداری قم درباره ثبت‌نام انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۰۴۹

ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری قم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات میان‌دوره‌ای پنجم مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در محل حوزه حوزه انتخابیه فرمانداری قم انجام شد و برخی روحانیون با حضور در حوزه انتخابیه در این انتخابات ثبت نام کردند.

مرتضی حیدری فرماندار قم با اشاره به شروع ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان به خبرنگار ایلنا در قم گفت: از صبح امروز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان بر اساس دستور وزیر کشور و استناد به تبصره یک ماده ۱۳ آیین نامه قانون انتخابات آغاز شده و تا هفت روز آینده یعنی ۲۱ آذرماه کلیه داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری می‌توانند با مراجعه به فرمانداری ثبت نام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همانند دوره‌های گذشته امکان ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان در سایر استان‌های کشور از طریق ثبت‌نام در فرمانداری قم امکان‌پذیر است؟ گفت: تا این لحظه این اجازه به فرمانداری قم داده نشده است چرا که سیستم ثبت نام انتخابات سیستم یکپارچه‌ای است اما ممکن است در روزهای آینده این امکان برای فرمانداری قم فراهم شود.

فرماندار قم با اشاره به روند ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس تا پایان روز ۱۶ آذر امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز