خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

ثبت‌نام ۷ هزار و ۴۲۱ نفر تا پایان روز پنجم/ تهران، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان در صدر بیشترین داوطلبان

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۹۰۰

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین داوطلب ثبت نام در انتخابات یازدهم را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کل کشور در پایان پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ارائه آمار ثبت نام شدگان پرداخت و در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای پایانی ثبت نام انتخابات هستیم به دلیل اینکه پیش بینی می‌شود تعداد بیشتری از داوطلبان برای ثبت نام حضور پیدا کنند برای سهولت در ثبت نام همکاران اپلیکیشنی طراحی کرده‌اند که می‌تواند بخشی از فرآیند ثبت نام خود را در آنجا و قبل از حضور در ستادهای انتخاباتی انجام دهند و زمان تعلل خود را کوتاه‌تر کنند. با توجه به اینکه تعداد داوطلبان زیاد است، ثبت‌نام کنندگان برای راحتی خودشان اسناد و مدارک را به طور کامل به همراه بیاورند.

 

دبیر ستاد انتخابات تعداد ثبت نام شدگان طی ۵ روز گذشته را ۷۴۲۱ نفر اعلام کرد که ۸۲۱ نفر آنها را زنان و ۶۶۰۰ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: ۴ درصد از ثبت نام شدگان سابقه نمایندگی ادوار مجلس را دارند و ۲۶ درصد نیز ایثارگر هستند.

موسوی تحصیلات متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم را اینطور بیان کرد: ۴ درصد از شرکت‌کنندگان تحصیلات حوزوی، ۱۳ درصد دکتری، ۷۸ کارشناسی ارشد و ۵ درصد لیسانس و کمتر دارند.

وی در پایان افزود: استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین داوطلب ثبت نام در انتخابات یازدهم را داشته‌اند.

موسوی درباره تمدید زمان ثبت نام گفت: اصل به تمدید نیست و تا این لحظه بنای تمدید نداریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز