خبرگزاری کار ایران

پنجمین روز ثبت‌نام یازدهمین دوره مجلس؛

نام‌نویسی سخنگوی اسبق آبادگران جوان/ اعتماد مردم به نماینده‌ها خدشه‌دار شده است‌

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۴۷

بیت الله بدرلو سخنگوی سابق حرب آبادگران جوان با حضور در فرمانداری رباط کریم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیت الله بدرلو سخنگوی اسبق حزب آبادگران جوان با حضور در ستاد انتخاباتی از حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان، رباط کریم و پرند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران درباره اولویت‌های مجلس یازدهم با اشاره به جمله امام مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است، گفت: در آستانه دور یازدهم باید این جمله حضرت امام تحقق پیدا کند، ما در تاریخ مجلس فراز و نشیب‌های زیادی در کارکرد مجلس داشته‌ایم.

سخنگوی اسبق حزب آبادگران جوان افزود: به دنبال این موضوع ضعیف‌ترین کارکرد را مجلس دهم داشته است به همین دلیل مجلس یازدهم از این حیث وظیفه سنگینی دارد چرا که باید بخشی از اعتماد سلب شده از نهاد قانونگذار را بازیابی کرده و تحکیم ببخشد.

بدرلو با بیان اینکه اعتماد مردم به نماینده‌ها خدشه‌دار شده است‌، گفت: نمایندگان باید با اقدامات جدی اعتماد را بازیابی کنند و بهبود معیشت مردم که به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند را اولویت کار خود قرار دهند.

مشاور شورای شهر چهارم و پنجم افزود: موضوع دیگری که بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلات کشور متاثر از آن است، شفاف‌سازی در تمام نهادهایی است که در جمهوری اسلامی فعالیت دارند؛ تا از این طریق جلوی رانت و ویژه‌خواری‌هایی ناشی از این شرایط گرفته شود.

بدرلو با بیان اینکه حضورش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس به صورت مستقل است، گفت: البته یکی از آسیب‌ها و نارسایی‌های انتخابات‌های ما این است که حزبی نیستند و از طرفی هم احزاب نتوانستند اعتماد جامعه را جلب کنند و بیشتر باندهایی هستند که منافع جریان، گروه و اشخاص خاصی را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز