خبرگزاری کار ایران

قطعی شدن ثبت‌نام هزار و ۴۰۹ نفر در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۰۳

معاون سیاسی استاندار تهران آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران را اعلام کرد.

شکرالله حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران گفت: در مجموع تا ساعت ۱۱:۱۵ ظهر امروز ثبت‌نام ۱۴۰۹ نفر از داوطلبان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران قطعی شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام ۷۱ نفر از داوطلبان در حال انجام است، ادامه داد: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۱۲۵۴ نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند، همچنین ۳ نفر به نمایندگی از مسیحیان آشوری و کلدانی تاکنون به عنوان داوطلب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون سیاسی استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان ۴۰ نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند، در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۳۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین به نمایندگی از کیلیمان تاکنون یک نفر و در حوزه انتخابیه پاکدشت ۱۰ نفر به عنوان داوطلب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۳۱ نفر همچنین در حوزه انتخابیه شهریار، قدس، ملارد ۳۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. به نمایندگی از زرتشتیان نیز تاکنون یک نفر ثبت‌نام کرده و از طرف جامعه مسیحیان ارمنی شمال ایران نیز ۴ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد از تعداد ثبت‌نام کنندگان مرد و ۱۵ درصد خانم‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز