خبرگزاری کار ایران

میرسلیم:

از سال ۱۳۷۴ به بعد شاهد سیطره پول در سرنوشت انتخابات بودیم/ قطعا در فهرست هستم

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۶۸۸

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: تا سال ۱۳۷۴ خیلی مشکلی به لحاظ شفافیت مالی نداشتیم اما از آن سال به بعد متاسفانه بی‌دقتی‌هایی صورت گرفت و شاهد سیطره پول در سرنوشت انتخابات بودیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، سید مصطفی میرسلیم در جمع خبرنگاران درباره شرکت در انتخابات مجلس گفت: آمدن من به انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نشان دادن اهمیت این موضوع است که جای ناامیدی برای مردم وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته ما در کشور مشکلاتی داریم که عمده آن بر می‌گردد به ضعف‌هایی که در مجلس و دولت ما وجود داشته و دارد و مقداری از آن هم به شرارت‌هایی که از خارج علیه ما شده است بر می‌گردد.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه بیان کرد: قدرت ایمانی و انقلابی مردم ما انقدر زیاد است که می‌توانند از پس مشکلات برآیند. من آمده‌ام در خدمت مردم باشم اگر مردم اراده کنند که اصلاح صورت بگیرد با امید به سمت چاره‌جویی کشور در سال آینده پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: از حوزه تهران ثبت نام کردم و حتما لیستی می‌آیم اما هنوز لیستی مشخص نشده است.

وی درباره اولویت‌های مجلس یازدهم نیز گفت: مهم‌ترین اولویت‌ها را در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده‌ام. فرقی نکرده است؛ اصلی‌ترین مشکل بیکاری و رکود است که بادی برطرف شود که اگر سامان بگیرد اثر مستقیم خود را روی تولید خواهد گذاشت و وضعیت پول ملی ما را اصلاح می‌کند.

میرسلیم تاکید کرد: ما مرتبا طی این سال‌ها شاهد بودیم که ارزش پول ملی کاهش و تورم افزایش پیدا کرده و در نتیجه به مردم فشار آمده است منتهی عده‌ای سوءاستفاده کرده و با اختلاس و‌ دزدی توانستند خود را به جایی برسانند و بقیه از این وضع رنج برده‌اند.

وی افزود: باید در درجه اول با رسیدگی به مشکلات قانونی که سر راه اشتغال بویژه جوانان وجود دارد برطرف شود.

وی درباره شفافیت هزینه‌های انتخاباتی خود گفت: تا سال ۱۳۷۴ خیلی مشکلی به لحاظ شفافیت مالی نداشتیم اما از آن سال به بعد متاسفانه بی‌دقتی‌هایی صورت گرفت و شاهد سیطره پول در سرنوشت انتخابات بودیم و از آن به بعد هم این وضعیت تقویت شد. به طوری که الان نمایندگان احساس می‌کنند باید مقدار زیادی هزینه کنند تا به مجلس راه یابند.

میرسلیم درباره این که خودتان اموالتان را اعلام می‌کنید گفت: من به عنوان یکی از مسئولان موظف بودم اموالم را اعلام کنم و به دستگاه قضایی هم اعلام کردم اما به لحاظ هزینه‌های انتخاباتی مشکلی نداریم. چیزی در بساط ندارم که هزینه کنم مگر آنکه دوستانی که پشتیبانی و هزینه می‌کنند. امیدواریم که انشالله دستگاه‌های نظارتی بتوانند به دقت این هزینه‌ها را در نظر بگیرند تا کسانی که شایستگی دارند به دلیل اینکه اعتبار لازم را ندارند از لحاظ مالی خدای ناکرده حذف نشوند و شاهد این نباشیم که پول و قدرت مالی در کشور حاکم می‌شود.

وی درباره اینکه در لیستی خواهد بود یا خیر بیان کرد: هنوز لیست‌ها مشخص نیست، اما قطعا در فهرست هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز