خبرگزاری کار ایران

پایان چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم؛

تعداد ثبت‌نام کنندگان به ۴ هزار و ۷۸۱ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۵۳۴

دبیر ستاد انتخابات تعداد ثبت‌نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۴۷۸۱ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور عصر امروز آخرین آمار ثبت‌نام شدگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در پایان چهارمین روز از ثبت تام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجموع داوطلبان در چهار روز گذشته ۴۷۸۱ نفر رسید که ۸۸ درصد مردان و ۱۲ درصد آنها را نیز زنان تشکیل می دهند.

دبیر ستاد انتخابات گفت: جوان‌ترین داوطلب امروز  با ۳۰ سال سن ثبت‌نام کرد و همچنین مسن‌ترین داوطلب ۷۴ سال و هفت سن دارد.

موسوی تحصیلات ثبت نام کنندگان را به این ترتیب اعلام کرد: از میان ثبت‌نام کنندگان ۴ درصد آنها تحصیلات حوزوی، ۱۳ درصد مقطع دکتری، ۷۷ کارشناسی ارشد و مابقی لیسانس و کمتر  بودند.

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین میزان داوطلبین را در چند روز اخیر داشته‌اند؛ همچنین ۳ نفر از خارج کشور ثبت‌نام شده‌اند که مدارکشان برای رسیدگی به ستاد انتخابات ارسال شده است.

دبیر ستاد انتخابات در پایان گغت: متوسط رقابت برای هر کرسی ۱۶ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که عدد قابل توجهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز