خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار دشتی و تنگستان:

احمدی نژاد مجلس را ضعیف کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۵۱

نماینده ادوار مردم دشتی و تنگستان در حاشیه ثبت نام خود در مجلس گفت: از زمان احمدی نژاد مجلس ضعیف شد و ایشان مجلس را ضعیف کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، « سیدمحمد مهدی پورفاطمی» روز چهارشنبه در حاشیه ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: از زمان احمدی‌نژاد مجلس ضعیف شد و ایشان مجلس را ضعیف کردند.

این نماینده دوره‌های ششم، هفتم، هشتم و نهم مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه مستقل می‌آید یا در لیستی قرار می گیرد، اظهار داشت: هنوز بسته شدن لیست مشخص نیست اما من اصلاح‌طلبم.

وی عمده‌ترین موارد دستور کار مجلس یازدهم را وضعیت معیشتی عنوان و تصریح کرد: شرایط، آن زمانی که باید مطرح شود مشخص می‌شود اما وضعیت معیشتی یکی از اولویت‌های نخست جامعه است و بعد اینکه، رابطه قوی با تمام دنیا داشته باشیم مگر آنهایی که خط قرمز هستند.

فاطمی‌پور درباره علت حضور مجدد خود گفت: بنده با مردم ارتباط تنگاتنگی دارم این مردم از من خواستند که بیایم و از همان حوزه انتخابیه تنگستان ثبت نام می‌کنم.

وی که می‌گوید شفافیت هزینه انتخاباتی را قبول دارد، نسبت به ائتلافی یا قومی بودن انتخابات و رای دادن مردم در استان بوشهر گفت: در آنجا فرد مطرح است اما لیست هم اسم من را می‌دهد. همه طیف‌ها به من رای می‌دهند.

این نماینده ادوار مجلس درباره عملکرد مجلس دهم گفت: مردم باید به عملکرد مجلس دهم نظر دهند؛ اما در مجموع این مجلس را مجلس ضعیفی دیدم.

وی افزود: نمایندگان پیشتر وقتی استیضاح می‌کردند روی استیضاح می‌ایستادند؛ حتی اگر نماینده‌ای هم طیف دولت بود چنین می‌کرد. مجلس هفتم همینطور بود وقتی احمدی‌نژاد کابینه را معرفی کرد نمایندگان به هفت وزیر پیشنهادی او رای ندادند. از زمان احمدی‌نژاد مجلس ضعیف شد ایشان مجلس را ضعیف کردند.

فاطمی‌پور با رد نقش نهادهای موازی در تضعیف کردن مجلس اضافه کرد: معتقدم مجلس باید کار خودش را انجام دهد کاری به موازی کاری ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که تنها مجلس قانون را تصویب نمی‌کند و شورای عالی هماهنگی اقتصادی هم چنین کاری انجام می‌دهد که نمونه آن بحث افزایش قیمت بنزین است، اظهار داشت: قانون را جز مجلس نمی‌تواند تصویب کند. پس بحث قیمت بنزین مشکل خود مجلس است. مجلس قانون برنامه ششم توسعه را تصویب کرد و اختیار را دست دولت سپرد. دولت اختیار داشت که بیشتر از این هم انجام دهد.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: مجلس این را تصویب کرد اما بعد پشیمان شدند. سرمایه‌گذاری خارجی یکی از کارهای بزرگ مجلس و تصویب برنامه ششم یکی از وظایف آن است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز