خبرگزاری کار ایران

حمید رسایی:

هنوز چیزی به اسم ائتلاف جریان انقلابی ندیده‌ایم/ پایداری‌ها با من صحبت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۲۶۲

حمیدرسایی در حاشیه ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: من در هیچ حزب، گروه و جبهه و جریانی به صورت مستقیم عضویت ندارم و از آنجا که در تهران هم لیست‌های متعددی مطرح است هنوز نمی‌توان گفت در کدام لیست ممکن است وارد شوم.

به گزارش ایلنا، حمید رسایی پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: در مجلس همیشه مدافع شفایت مالی انتخابات بودم و از رسانه‌ها می‌خواهم که همین مطالبه را داشته باشند.

وی افزود: من در انتخابات مجلس نهم در تهران چیزی حدود پنجاه تا شصت میلیون تومان هزینه کردم. در این دوره هم آنچه که از سمت خود من و ستادهایم انجام شود، محدود است نه کلان، ضمن اینکه معتقدم بیشتر در فضای مجازی باید کار تبلیغات را پیگیری کنیم.

رسایی ادامه داد: من در هیچ حزب، گروه و جبهه و جریانی به صورت مستقیم عضویت ندارم و از آنجا که در تهران هم لیست‌های متعددی مطرح است هنوز نمی‌توان گفت در کدام لیست ممکن است وارد شوم، هرچند که برخی از گروه‌ها با ما گفت‌وگوهایی داشته‌اند.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه مذاکره شورای ائتلاف اصولگرایان با وی برای حضور در لیست، تاکید کرد: ما هنوز چیزی به اسم ائتلاف جریان انقلابی ندیده‌ایم البته برخی از گروه‌ها و جریان‌ها با من گفت‌وگو کردند، از جمله برخی اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان و برخی از دوستان در جبهه پایداری اما هنوز تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز