خبرگزاری کار ایران

چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم؛

هادی غفاری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد/ مشکلات مردم با داد و قال حل نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۲۳۸

هادی غفاری از اعضای مجمع نیروهای خط امام در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، هادی غفاری نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات شرکت می‌کند، درباره اینکه آیا در لیست اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد یا نه گفت: من در فضای لیست نیستم اما هر کسی از ما حمایت کند دستش درد نکند.

وی درباه اینکه آیا در صورت قرار نگرفتن در لیست به صورت جداگانه شرکت می‌کند یا به نفع لیست کنار می‌کشد، گفت: باید لیست را نگاه کنم.

غفاری اولویت مجلس یازدهم را برگرداندن نقش مجلس به مجلس دانست و گفت: مجلس باید اقتدار خودش را نشان بده، و از شرایط کشور سر در بیاورد.

نماینده ادوار مجلس گفت: اولویت اساسی‌تر معیشت مردم است، مردم مشکلات جدی دارند که باید این مشکلات را قانونی حل کنیم، با شعار، دعوا و داد و قال نخواهد شد.

وی تاکید کرد: پرداختن به معیشت مردم با قوانین مصوب که ساختارها را تبیین کند امکان پذیر است و اصلاح ساختار یعنی نه اینکه دزد را بگیرند بلکه سیستمی را که دزد ایجاد می‌کند را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز