خبرگزاری کار ایران

خضریان در جمع خبرنگاران:

نمایندگان مجلس دهم باور ندارند وکیل مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۳۷

یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: نمایندگان مجلس دهم خود را باور نکرده و وکیل‌الدوله شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی خضریان در حاشیه ثبت نام یازدهمین دوره ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات اسفند ماه شرکت خواهم کرد اما فعلا در انتخابات ثبت نام کردم تا دست جریان انقلابی برای انتخاب باز باشد.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره شفافیت هزینه‌های انتخاباتی‌اش گفت: اگر من وارد صحنه رقابت‌های انتخاباتی شوم حتما هزینه و جزئیات آن را اعلام خواهم کرد ولی اکنون در مرحله ثبت نام هستم و شاید وارد مرحله رقابت نهایی نشوم.

خضریان گفت:‌ به همراه تعدادی از دوستانم تصمیم گرفتیم برای حضور در انتخابات شرکت کنیم تا دست نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخاب افراد نهایی باز باشد؛ ولی دعا کنید تا این بار از روی دوش ما برداشته شود.

وی تصریح کرد: بزرگترین عیب مجلس فعلی آن است که آنها از روز اول خودشان را باور نکردند به طوری که از روز اول با دستور فرد دیگری وارد صحنه شدند و بعد از آن افراد دیگری بر آنها تعیین تکلیف کردند تا اینکه به مرحله وکیل الدوله‌ای تنزل پیدا کردند و از این مرحله به بعد هم نتوانستند خود را در راس امور نگه دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: نمایندگان مجلس دهم نتوانستند خود را در مرحله تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی قرار دهند و باور به اینکه مجلس در راس امور است در بین نمایندگان مجلس وجود نداشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز