خبرگزاری کار ایران

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد؛

تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۱۰

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت ثبت نام آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح تمدید شد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح می رساند، به منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، فرصتی فراهم شد تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۳ ثبت نام نمایند.

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح، در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب اطلاعیه تکمیلی مندرج در این خصوص نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند (ت ۱) اقدام و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۳ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی https://qazahrm.eadl.ir و ورود به سامانه آزمون سازمان قضائی نیروهای مسلح نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی می‌باشد و داوطلبان لازم است از طریق سایت مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می‌باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ و در تهران به صورت تستی برگزار می شود.

از داوطلبان پذیرفته شده در آزمون تستی، برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.»


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز