خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز گزارش داد؛

فشار بر ایران بی‌نتیجه است

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۷۹۷

نیویورک تایمز در گزارشی به سیاست فشار بر ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک تایمز، سیاست واشنگتن برای تغییر رفتار تهران از طریق اعمال فشارهای اقتصادی منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی در ایران شده اما در راه رسیدن به اهداف ترامپ موفق نبوده است.

این در حالی است که بارها دولتمردان آمریکایی اعلام کرده‌اند که این تحریم‌ها به تغییر رفتار ایران و آمدن تهران بر سر میز مذاکره خواهد انجامید اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است، ایران علیرغم مشکلات اقتصادی تن به مذاکره و تسلیم نداده است. 

ایران در شرایط فعلی گویا حاضر نیست به مذاکره با آمریکا فکر کند.

رابرت مالی رئیس گروه بین‌المللی بحران در این خصوص گفت: ممکن بود ایران از بحران کنونی در این کشور برای مذاکره و توافق با ترامپ استفاده کند اما این احتمال وجود دارد که ایران مشکلات خود را ناشی از تلاش‌های آمریکا بداند و تن به مذاکره ندهد.

ایران در روزهای اخیر با اعتراض‌های مردمی مواجه شد مسئولان ایران این اعتراض‌ها را نتیجه تحریم‌ها دانستند و برای عدم مذاکره با ترامپ مصمم شدند.

این در حالی است که پمپئو اعتراض های ایران را نتیجه اقدامات و تصمیم‌های حاکمیت دانسته و آن‌ها را بی‌ربط به تحریم‌ها قلمداد کرده است. اکنون به نظر می‌رسد سیاست فشار بر ایران بی‌نتیجه است و نمی‌تواند به نتیجه دلخواه ترامپ منجر شود و فشار برای ترغیب ایران به مذاکره سیاستی مناسب نیست و نمی‌تواند به نتیجه مطلوب واشنگتن برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز