خبرگزاری کار ایران

نماینده اسبق مجلس در سومین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم:

اصلاح ساختار بودجه‌ریزی باید اولویت مجلس یازدهم باشد/ به صورت لیستی در انتخابات شرکت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۷۱۴

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در حاشیه ثبت نام خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: مجلس یازدهم وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی را به حداقل برساند و اصلاح ساختار بودجه ریزی باید اولویت مجلس یازدهم باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، ارسلان فتحی‌پور در حاشیه ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از استان آذربایجان غربی از شهرستان کلیبر، خداآفرین و هوراند در این دوره شرکت کرده‌ام.

وی در خصوص اینکه آیا حاضر است منابع مالی تبلیغاتی خود را اعلام کند، بیان کرد: آمادگی دارم هزینه‌های انتخاباتی خود را شفاف اعلام کنم.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی درباره اعلام لیست اموال و دارایی‌هایش بیان کرد: در حال حاضر آمادگی دارم اموال و داریی‌های خود را اعلام کنم.

فتحی پور درباره عملکرد مجلس دهم گفت: مردم از مشکلات اقتصادی گله‌مند هستند اما در زمینه اقتصادی، مجلس دهم آنقدر که باید وقت نگذاشت. بسیاری قوانین مزاحم کشور احصا شده بود و قرار بود این قوانین حذف شود ولی این اتفاق نیفتاد. خیلی از قوانین تصویب شده هم اجرا نمی‌شود. در مجلس یازدهم باید قوانینی که مانع تولید و سرمایه‌گذاری است تسهیل شده تا با تحریم‌ها مقابله کنیم.

نمانیده سابق مجلس بیان‌کرد: باید با قانون بتوانیم تحریم‌ها را دور بزنیم تا مشکلات اقتصادی کم شود تا اعتماد مردم به نمایندگان مجلس بیشتر شود. مجلس یازدهم وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی را به حداقل برساند. ساختار بودجه‌ریزی هم باید اصلاح شود و در رأس اولویت‌های مجلس یازدهم باشد. مجلس در راستای سیاست‌های گام دوم انقلاب عمل کند. 

وی درباره حضورش در این دوره انتخابات مجلس گفت: به  جریان اصولگرای مستقل تعلق داشته و فردی ولایتمدار هستم. در شهرستان به صورت لیستی در انتخابات شرکت نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز