خبرگزاری کار ایران

هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان ۱۳ اسفند برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۵۱۰

جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله جنتی عصر دوشنبه ۱۱ آذر در تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله جنتی عصر دوشنبه ۱۱ آذر در تهران برگزار شد.

هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در تاریخ های ۱۴،۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

آیت الله خاتمی در پایان نشست امروز هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری مباحث مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه خبرگان با اشاره به حوادث اخیر کشورمان گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه مقرر شد در جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیونها که در تاریخ ۲۶ دی ماه برگزار خواهد شد ابعاد گوناگون طرح مدیریت مصرف سوخت و مسائل و حوادثی که پیرامون اجرای این طرح رخ داد به طور مستند مورد بحث و ارزیابی قرار گیرد. وی افزود: با توجه به عضویت رئیس قوه قضائیه و وزیر اطلاعات در مجلس خبرگان رهبری و حضور این عزیزان در جلسه مشترک از رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز دعوت خواهد شد که در جلسه مشترک، اغتشاشات اخیر از سوی این سه مسؤول محترم به طور دقیق برای اعضاء تبیین گردد.

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: مردم ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستند و لذا در جلسه امروز، هیئت رئیسه محترم خبرگان بر همراهی هر چه بیشتر مسؤولان با مردم تأکید نمودند و از دولت محترم می خواهند همانطور که وعده نموده اند جلوی گران شدن مایحتاج مردم را بگیرند و هرچه بیشتر در جهت رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در پایان با اعلام زمان و دستور کار هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان ابراز داشت: هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در تاریخ های ۱۴،۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و دستور کار این اجلاسیه بررسی  مواد باقی مانده و تصویب نهایی «طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز