خبرگزاری کار ایران

لاله افتخاری:

برخی نمایندگان درون مجلس اهداف کسانی که دلسوز ما نیستند را پیگیری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۴۹۹

نماینده ادوار مجلس گفت: برخی نمایندگان از درون مجلس اهداف سازمان ملل و اهداف کسانی که دلسوز ما نیستند را در بحث زنان و خانواده آموزشی و علمی و ..‌ شنیده و پیگیری می‌کنند و این یعنی خسارت و رفتن به قهقرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس در جمع خبرنگاران درباره علت حضور خود برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از حزب موتلفه و اصولگرایان هستم اما نخبگان و اهالی قرآن، ایثارگران و همچنین اقشار مختلف مردم از دانشگاهیان، جامعه قرآنی و ... تاکید داشتند که با توجه به اینکه ۴ سال از این فضا دور بودیم، دوباره به مجلس برگردیم همچنین دوستانی که جایگاه بالاتری داشتند تکلیف کردند به ما که وارد عرصه رقابت شویم ما نیز سربازیم و برایمان تفاوتی نمی‌کند و در هرجا بتوانیم چه دانشگاه و چه مجلس و عرصه قانونگذار ی به نظام خدمت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ سال تجربه نمایندگی در ادوار مختلف مجلس را دارد، ادامه داد: به جرئت می‌توانم بگویم که تنها نماینده‌ای که در تهران ۱۷ دفتر داشت و در نماز جمعه‌ها ملاقات مردمی داشت من بودم و اگر خدا خواست و وارد مجلس شدیم همین راه را ادامه خواهیم داد.

نماینده سابق مردم تهران درباره هدفش از شرکت در انتخابات گفت: هدفم خدمت و انجام وظیفه است نماینده تهران مرتب باید کار کند چراکه گستردگی این حوزه انتخابیه با پیچیدگی مشکلات از آلودگی هوا ، ترافیک تا ساختار ادارای غلط می‌طلبد که به صورت شبانه‌روزی فعالیت کنیم. متاسفانه شهر تهران ساختار اداری منسجمی ندارد.

وی درباره عملکرد مجلس دهم گفت: نمی‌شود به مجلس به صورت صفر و صد نگاه کرد مصوبات و اقدامات خوبی هم داشتند اما با توجه به اینکه بسیاری از نمایندگان از طرف دولت حمایت شده و از لیست دولت آمده بودند استقلال رای نداشتند، همچنین تعداد قابل توجهی از نمایندگان برای اولین بار بود که در عرصه سیاست وارد شده و به عنوان نماینده در مجلس حضور داشتند الفبای مجلس با همه جا تفاوت دارد و برخی نمایندگان برای اولین بار وارد مجلس شده‌اند و این باعث می‌شد کار پختگی کمتر داشته از سوی دیگر برخی نمایندگان از درون مجلس اهداف سازمان ملل و اهداف کسانی که دلسوز ما نیستند را در بحث زنان و خانواده آموزشی و علمی و ..‌ شنیده و پیگیری می‌کنند و این یعنی خسارت و رفتن به قهقرا است.

افتخاری تاکید کرد: آدم‌های کارآمد و آگاه باید به مجلس بروند و افرادی که می‌توانند مستقل تصمیم  تخصصی و علمی بگیرند امیدوارم این مجلس در فرصت باقی مانده جبران کند افرادی که وارد می شوند خود را شهید مدرس در شورای اسلامی  بدانند شهید مدرس مدیون شهدا نبود اما نمایندگان امروز مدیون خانواده شهدا، ایثارگران و ... هستند.

وی درباره حضور مردم در انتخابات گفت: مردم اگر خودشان با خودشان خلوت کنند و از فضای مجازی بیرون بیایند، متوجه می‌شوند که کشورشان را خودشان می‌سازند. آن‌ها بودند که هفته گذشته آمدند و از نظام حمایت کردند و آنها هستند که انقلاب را پیش بردند اگر پای صندوق بیایند می‌توانند اقتدار کشورشان را تضمین کنند و اگر انتخاب صالح داشته باشند توانند آینده بهتری برای خود و فرزندانشان رقم بزنند و اگر  مشکلاتی ایجاد شده به دلیل انتخاب‌هایی بوده است که مردم داشته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز