خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کازرون در انتخابات ثبت نام کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۴۷۱

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس دهم با حضور در وزارت کشور برای انتخابات مجلس یازدهم شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین رضازاده در دومین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی با حضور در  ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام می‌کند درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، گفت: از مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، چرا که معتقدیم مردم سال آینده تحمل فشار‌های اقتصادی مضاعف را ندارند و باید به این اوضاع سروسامان داده شود.

نماینده مردم کازرون وکوه چنار در مجلس با تاکید بر اینکه باید در سال آینده فکری به حال وضعیت درآمدی مردم و همچنین اشتغال جوانان شود، درباره انتقادهایی که به مجلس دهم می‌شود، اظهار داشت: به نظرم اینگونه نیست این برداشتی است که هر کسی خودش را قوی‌تر از دیگری می‌داند اما مجلس دهم با توجه به شرایط حساسی که کشور دارد، عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است.

وی ادامه داد: شرایط بین‌المللی ما شرایطی خاص و حتی سخت‌تر از زمان جنگ بود، ما طی دو سه سال اخیر هر دو ماه یک بحران در کشور داشتیم.

رضازاده با بیان اینکه با بحران اجتماعی بین‌المللی و یا حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله روبرو بوده‌ایم، گفت: آمریکا شمشیر را از رو برای ما بسته و در حال حاضر تحریم‌های آمریکا کاملا ظالمانه و مصداق بارز تروریسم اقتصادی است با توجه به این مشکلات مجلس عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس یازدهم به صورت مستقل شرکت می‌کند، گفت عملکرد لیست امید خوب و قابل قبول بوده است اما شرایط جهانی اجازه بیشتر از این را به مجلس نمی‌داد.

نماینده مجلس دهم گفت: حتی مجلس برای ورود به برخی مسائل اجتماعی هم ملاحظلات کلی و مصلحت نظام و مردم را مورد توجه قرار می‌داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز