خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ نصیرزاده:

دلاورمردان نیروی هوایی ارتش جانانه از حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۲۲۶

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خادمین این نیرو در اربعین ۹۸ گفت: دلاورمردان نیروی هوایی ارتش جانانه از حریم اهل بیت(ع) پشتییبانی و دفاع کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی این نیرو، گفت: حضور حماسی خادمان نهاجا در پذیرایی و خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی، برگی دیگر به افتخارات این نیروی الهی افزود.

وی افزود: کارکنان نیروی هوایی ارتش به مدت ۲۰ روز، با پذیرایی، پخت و توزیع نذورات، ارائه خدمات درمانی و پزشکی از طریق بیمارستان صحرایی، خدمت رسانی فرهنگی و ...، صحنه‌های به یادماندنی زیادی را رقم زدند.

امیر سرتیپ نصیرزاده، عشق و ایمان الهی را تنها محرک نیروهای داوطلب نیروی هوایی ارتش در خدمت رسانی به زوار اربعین عنوان و تاکید کرد: حقیقتاً بجز عشق به حضرت سیدالشهدا(ع) و ایمان به پروردگار، هیچ انگیزه و محرک دیگری در این حرکت حماسی دخیل نبود.

 وی گفت: نبود امکانات رفاهی حداقلی در مناطق استقرار موکب‌ها و گرمای بسیار بالای هوا نه تنها در ارائه خدمت رسانی خللی ایجاد نکرد بلکه همه خادمان مخلص و متدین این نیرو توانستند روسفید از پس این آزمون برآیند که یقیناً جزای بی حسابی نزد خداوند متعال نیز خواهند داشت.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: خدمت رسانی بی چشمداشت خادمان نیروی هوایی در کنگره عظیم اربعین حسینی ۹۸، نقاط عطفی است که در تاریخ درخشان این نیرو به یادگار خواهد ماند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه بنده افتخار می کنم که مسئولیت خدمتگزاری به افرادی را بر دوش دارم که هرگاه و در هر صحنه‌ای نیاز باشد، بی هیچ چشمداشت و منّتی وارد عرصه می‌شوند، تصریح کرد:  یکی از این صحنه‌ها که کارکنان نیروی هوایی ارتش حضوری موثر  و داوطلبانه داشتند، دفاع از حریم اهل بیت(ع) بود که دلاورمردان این نیروی الهی، جانانه از ساحت اهل بیت(ع) پشتییبانی و دفاع کردند و همچنین در کنگره عظیم اربعین اخیر نیز شاهد بودیم که خادمین این نیروی الهی با تمام توان به ارائه خدمت به زائران اباعبدالحسین(ع) پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز