خبرگزاری کار ایران

از سوی جهانگیری؛

مصوبه ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۲۰۶

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیات وزیران درخصوص ادغام ۳۱ شرکت آب و فاضلاب روستایی در شرکت‌های آب و فاضلاب شهری را برای اجرا به دستگاه‌های مربوط ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، براساس تصمیم هیات وزیران در جلسه ششم آذر ۱۳۹۸، وزارت نیرو مجاز است مطابق قوانین و مقررات و پس از تصویب مجامع عمومی شرکت‌های ذیربط، همه دارایی‌ها، مطالبات، بدهی‌ها و حقوق عمومی (حق انشعاب موضوع تبصره (۵) قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه‌های آب شهری- مصوب ۱۳۷۷-) ۳۱ شرکت آب و فاضلاب روستایی به جز حقوق صاحبان سهام را به شرکت‌های آب و فاضلاب موضوع قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب - مصوب ۱۳۶۹- به روش و قیمتی که توسط هیئت واگذاری تعیین می‌شود، منتقل و مابه‌التفاوت آن را به طرفیت دولت در حساب‌های شرکت‌های آب و فاضلاب مزبور منعکس کند.

همچنین، سازمان خصوصی‌سازی موظف است پس از انجام اقدامات یادشده، ترتیبات لازم برای تعیین تکلیف سهام دولتی شرکت‌های مذکور را مطابق قوانین و مقررات مربوط به عمل آورد.

براساس این گزارش، سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است با رعایت قوانین و مقررات مربوط نسبت به انتقال کلیه ردیف‌های اعتباری و طرح‌های شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی به شرکت‌های آب و فاضلاب موضوع بند (۱) این تصویب نامه اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز