خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ادعای سازمان گزارشگران بدون مرز؛

سفارت ایران در لندن ادعاهای مطرح شده علیه بعید‌ی‌نژاد را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۱۰۴

سفارت ایران ادعاهای مطرح شده از سوی سازمان گزارشگران بدون مرز علیه سفیر ایران در لندن را رد و اعلام کرد: بعیدی‌نژاد هرگز هیچ کسی را تهدید نکرده چه برسد به یک خبرنگار.

به گزارش ایلنا، سفارت ایران در لندن در صفحه توئیترش با اشاره به ادعاهای مطرح شده علیه حمید بعیدی‌نژاد  نوشت: اتهامات مطرح شده علیه سفیر ایران در انگلیس توسط سازمان گزارشگران بدون مرز (RSF) و باز نشر آن توسط تعدادی از رسانه‌های غربی به طور قطع نادرست است و رد می‌شود. سفیر بعیدی‌نژاد هرگز هیچ کسی را تهدید نکرده چه برسد به یک خبرنگار.

سفارت کشورمان در توئیت دیگری ادامه داد: فقط بر این نکته تأکید می‌شود که تعدادی از ایرانیان که با میل باطنی خودشان به خارج از کشور رفته‌اند، آنهایی که ممکن است به عنوان خبرنگار از سوی شبکه‌های تحت حمایت خارجی استخدام شده یا نشده‌ باشند، به صورت فعال نظام حکومتی سرزمین مادری خود را تضعیف می‌کنند، این یک تهدید نیست: این یک واقعیت است.

لازم به توضیح است که سازمان گزارشگران بدون مرز اخیرا در گزارشی مدعی شده که سفیر ایران در لندن تهدیدهای نهادهای امنیتی را علیه روزنامه‌نگاران تکرار می‌کند و او را «سفیر تهدید» نامیده و از دولت انگلیس خواسته که به اقدامات او رسیدگی کند. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز