خبرگزاری کار ایران

فرماندار قم در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

نام‌نویسی ۱۱ داوطلب نمایندگی مجلس از قم در اولین روز ثبت‌نام/ ۴ روحانی و یک زن در میان داوطلبان

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۹۹۹

فرماندار قم از ثبت نام ثبت نام ۱۱ داوطلب نمایندگی مجلس از قم در اولین روز ثبت نام خبر داد و گفت: از این تعداد، ۴ روحانی و یک زن ثبت نام کردند.

مرتضی حیدری فرماندار قم در پایان اولین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دوره یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: امروز مطابق دستور وزیر کشور جناب آقای رحمانی فضلی، انتخابات در شهرستان قم مثل تمام ایران استارت خورد و خوشحالیم که در اولین روز پذیرای ۱۱ نفر از شهروندانی بودیم که بعنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی به حوزه انتخابیه فرمانداری شهرستان قم مراجعه و ثبت نام کردند.

وی با بیان این که روز اول ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی، با خیر و خوشی تمام شد، اظهار داشت: از میان ۱۱ داوطلبی که در روز اول ثبت نام به فرمانداری قم مراجعه کردند، ۴ روحانی و یک زن وجود داشت که سن کوچکترین ثبت‌نام کننده ۳۰ سال و بزرگترین ۵۴ سال بود؛ همچنین ۸ نفر از این تعداد مدرک فوق لیسانس داشتند و ۳ نفر نیز مدرک معادل حوزوی ارائه کردند.

فرماندار قم در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای به داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارید؟ گفت: توصیه اول ما این است که ثبت نام را به روزهای آخر که با ترافیک داوطلبان روبرو هستیم، موکول نکنند و در اولین فرصت به فرمانداری مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: قطعا ما از اینکه برای ثبت نام و کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، استقبال صورت گیرد، بسیار خوشحالیم و امیدواریم درمیان ثبت نام کنندگان، افراد دلسوز، متخصص، نخبه و مسلط بر اوضاع احوال کشور، استان و شهر وجود داشته باشند.

حیدری در مورد زمان ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم گفت: این کار از روز ۱۵ آذرماه شروع و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز