خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ نصیرزاده در دیدار با خانواده شهدا:

نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا، الگوی عملی در تربیت موفق فرزندان انقلابی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۴۵۵

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهیدان کیهانی نژاد و رستمیان بر نقش بی بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندانی انقلابی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با حضور در منزل خلبانان شهید پرویز کیهانی‌نژاد و جاویدالاثر علیرضا رستمیان  با خانواده این شهدای  والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر نصیرزاده در دیدار با خانواده این شهدا گفت: نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندان انقلابی که میراث داران شایسته شهدا هستند باید بعنوان الگوی عملی در جامعه تبیین و ترویج شود .

وی ضمن تمجید از صبوری و چشم انتظاری همسر و فرزند خلبان جاوالاثر رستمیان، اهتمام همسر این شهید در تربیت فرزند صالح و شایسته را مصداق عینی ایثار برشمرد و تاکید کرد: جامعه  امروز ما در معرض تهاجم گسترده  فرهنگی قرار گرفته و به معرفی الگوهای عینی از این نوع، بسیار نیازمند است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه قطعا اجر خانواده های معظم شهدا و  ایثارگران کمتر از اجر جهاد و شهادت نیست خاطرنشان کرد: نکوداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تکریم خانواده این عزیزان توسط مسئولان در همه رده‌ها ضرورت دارد .

همسر شهید خلبان رستمیان نیز، این دیدارها را نشانه جریان داشتن خون ایثار و جهاد در کالبد نیروی هوایی ارتش عنوان  و از دیدار و سرکشی فرمانده نیروی هوایی ارتش و مسئولان این نیرو تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز