خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

بازداشت‌شدگان حوادث اخیر ظاهراً در حال آزاد شدن هستند/ درخواست برخی نمایندگان مجلس برای توضیح مسئولان درخصوص حوادث اخیر

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۸۸

یک عضو فراکسیون امید گفت: نمایندگان اظهار تمایل کردند که مسئولان ذیربط را برای پاسخگویی درخصوص حوادث اخیر و آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان به مجلس بیایند.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور و این که آیا برای پیگیری اتفاقات رخ داده تحقیق و تفحصی از سوی مجلس صورت خواهد گرفت یا خیر، گفت: هنوز در تب و تاب و درون وقایع هستیم، البته بعضی از نمایندگان اظهار تمایل کردند که مسئولان ذیربط برای پاسخگویی به مجلس بیایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید وضعیت و جو حاکم بر مجلس را بررسی کنیم و سپس در این مورد دست به اقدام بزنیم.

وی افزود: گفته می‌شود بازداشت‌شدگان به ظاهر در حال آزاد شدن هستند و به نظر می‌رسد قوه قضائیه این بار با موضوع به خوبی برخورد کرده است.

این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: دوستان در فراکسیون دنبال آزادی بازداشت‌شدگان و پیگیر این موضوع هستند.

وی ادامه داد: باید بگذاریم اوضاع به آرامش برسد تا بتوانیم بهتر تصمیم‌گیری کنیم.

صادقی درباره این‌که برخی عنوان می‌کنند به خانواده‌ها گفته می‌شود برای گرفتن اجساد باید پولی را وازیر کنند، عنوان کرد: تاکنون خبر موثقی در این زمینه به دست ما نرسیده است و در فضای مجازی مطالبی را با این عنوان مشاهده کردیم، اگر خانواده‌ها و اشخاص مطلعی در این رابطه وجود دارند این موضوع را به ما بیان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز