خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی به روحانی تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۰۷

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران درگذشت خواهر حسن روحانی، رییس‌جمهور را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

“اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون"

“کُلُّ مَن عَلَیها فان وَ یَبقی وَجهُ رَبُّکَ ذُوالجَلالِ وَالاِکرامِ "

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحـانـی

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم بما صبرتم،

با کمال تأثّر و تألّم، اطلاع یافتم خواهر بزرگوار حضرتعالی به حکم تقدیر الهی، جامه از این خاکدان برگرفته و به دیدار حضرت دوست شتافته است.

بی‌گمان خدمات ماندگار خاندان جلیل القدر روحانی بویژه حضرتعالی در راستای اوج گیری نهضت اسلامی و استقرار و تثبیت نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش‌های ارزندۀ آن سرور ارجمند طی دهه‌های متمادی در مسیر احقاق حقوق مسلّم ملّت بزرگ ایران در عرصه‌های بین‌المللی و مواجهۀ هوشمندانه با توطئه‌های بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی خاصه در میادین و صحنه های جهانی بر حسنات کارنامۀ پُربار آن بانوی متّقی خواهد افزود.

اینجانب به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرین صنعت هسته‌ای کشور این مصیبت را به پیشگاه حضرتعالی و کلیّـۀ عزیزان و وابستگان آن فقیدۀ سعیده تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت متعال برای آن مرحومۀ مغفوره، علوّ درجات و همنشینی با ابرار و برگزیدگان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز