خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در تذکر شفاهی:

کمک هزینه معیشتی بسیاری از اقشار مردم واریز نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۲۷۷

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کمک هزینه معیشتی به اقشار زیادی پرداخت نشده است، موضوع را پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نادر قاضی پور در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزرای آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و ارشاد گفت: در اجرای اصول ۱۵ و ۱۶ قانون اساسی و تدریس با زبان مادری در مدارس و دانشگاه ها و چاپ روزنامه سراسری به زبان ترکی تسریع شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور افزود: احداث قطعه سوم اتوبان ارومیه- تبریز که از زمان بندی عقب مانده است، ضروری است.

وی در تذکر دیگری خطاب به رئیس جمهور و هیات دولت تصریح کرد: برای تولید محصولات کشاورزی از جمله کنستانتره، رب گوجه فرنگی و سیب درختی چه برنامه ای دارید؟ امسال کشاورزانی که گوجه فرنگی و سیب درختی کاشته اند، با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

قاضی پور در تذکر دیگری خطاب به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: متاسفانه کمک هزینه معیشتی تعداد زیادی از مردم از جمله فرهنگیان، بازنشستگان، زوج ها جوان، کارگران، کشاورزان، کارکنان دولت به ویژه کارکنان بهزیستی پرداخت نشده است.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به ضرورت پرداخت سرانه مدارس، تذکر بعدی را به وزیر آموزش و پرورش داد و بیان کرد: مدارس کانکسی چه زمانی جمع آوری خواهد شد؟

این نماینده مردم در مجلس در پایان با بیان اینکه اگر امروز بسیج نبود، دولت چه کاری انجام می داد؟ گفت: خداوندا بسیجیان و وحدت کشورمان را حفظ کن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز