خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

خبر و فیلم افراد اصلی دستگیر شده در اغتشاشات باید از طریق کلیه رسانه‌ها پخش شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۶۲

فرمانده نیروی انتظامی گفت: متأسفانه عده‌ای از افراد که خود در صحنه عملیات حضور نداشته اند، با زیر سوال بردن اقدامات خوب ناجا امروز منتقد ما هستند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری امروز در جلسه قرارگاه رسانه‌ای ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوادث اخیر بسیار خوب عمل کرد، گفت: متأسفانه عده ای از افراد که خود در صحنه عملیات حضور نداشته اند با زیر سوال بردن اقدامات خوب ناجا امروز منتقد ما هستند و این در حالی است که مقام معظم رهبری این اقدامات خوب را یک پیروزی برای نظام دانسته اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بایستی از تمامی ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم ، اظهار داشت: خبرگزاری ها، صدا و سیما،  نشریات و شبکه‌های اجتماعی همواره ظرفیت هایی هستند که شما بایستی بتوانید با تولید محتوای مناسب از آنها به خوبی بهره‌گیری و نقش مقتدرانه پلیس را در برخورد با شرارت اغتشاشگران و اینکه در صورت عدم حضور پلیس ممکن بود چه اتفاقی رخ دهد، در رسانه ها تشریح کنید.

سردار اشتری تصریح کرد: ناجا در حوادث اخیر خوش درخشید و این مسئله بایستی برای گروه ها و افراد تأثیرگذار تبیین شود.

به گزارش سایت پلیس، سردار اشتری با تأکید بر حمایت و ارتقاء روحیه نیروهایی که در صحنه حضور داشته‌اند گفت: خبر و فیلم افراد اصلی دستگیر شده در اغتشاشات بایستی از طریق رسانه ملی و کلیه رسانه ها پخش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز