خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه:

تصور نمی‌کردند توطئه اخیر ظرف ۴۸ ساعت جمع شود/ دشمنان از خانم‌ها در جهت خباثت استفاده می‌کنند/ خانواده‌های بسیج و سپاه حداقل باید ۵ فرزند داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۰۱

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: توطئه چند روز پیش توطئه خیلی بزرگی بود که از ابعاد مختلف آن مطلع هستیم و اطلاعات کامل داریم اما طی ۴۸ ساعت جمع شد و دشمنان نمی‌توانستند تصور کنند که انقلاب می‌تواند آن را در ۴۸ ساعت جمع کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار علی فدوی در همایش تجمع ۴۰۰۰ نفری بانوان بسیجی ضمن گرامیداشت هفته بسیج به دستور و حمایت امام راحل(ره) نسبت به تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این دستور امام تاثیر وضعی در انجام تکالیف ما دارد و باید حواسمان باشد که در سپاه و بسیج و در این مجموعه بزرگ هستیم.

وی با طرح این پرسش که آیا می‌دانید چرا خیلی از کارهایی که سپاه و بسیج پای کار می‌آید به نتیجه می‌رسد و اگر دیگران پای آ‌ن کار بروند به سرانجام نمی‌رسد؟ گفت: خیلی از آن ناشی از درست‌کننده این مجموعه است یعنی قسمت زیادی از آن مربوط به حضرت امام(ره) است. هر سیستم دو وجه دارد یک وجه قابل رویت و یک وجه که روح سیستم است و دیدنی نیست و باورکردنی است و روح سیستم مربوط به درست کننده سیستم است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: همان طور که امام گفتند ما مکلف به وظیفه هستیم و نه نتیجه. نتیجه را خدا رقم می‌زند همین توطئه چند روز پیش توطئه خیلی بزرگی بود که از ابعاد مختلف آن مطلع هستیم و اطلاعات کامل داریم اما طی ۴۸ ساعت جمع شد و دشمنان نمی‌توانستند تصور کنند که انقلاب می‌تواند آن را در ۴۸ ساعت جمع کند.

این مقام نظامی تصریح کرد: از رئیس جمهور آمریکا تا دیوانه‌های پایین‌تر یکی یکی گفتند ما منشا هستیم و پشتیبانی می‌کنیم ولی طی ۴۸ ساعته جمع شد. باید پای کار برویم و این خداست که بهترین نتیجه را رقم می‌زند.

وی خطاب به بانوان بسیجی حاضر در این همایش گفت: نصف جامعه و نصف سپاه و بسیج شما جامعه زنان هستید و شما همواره باید این سوال را مطرح کنید که آیا به اندازه نصف نقش دارید یا ندارید.

سردار فدوی گفت: این در حالی است که هم امام راحل و هم رهبری بر این نقش شما به شدت قائل هستند و در خیلی مواقع بر نقش زنان بیش از نقش مردان قائل هستند.

وی افزود: امام تنها یک بار گفت که مردی رهبری ماست که به شهید فهمیده اشاره داشتند ولی سه بار گفتند که زنان رهبر ما هستند.

وی با اشاره به نقش زنان در تاریخ ۱۷ شهریور ۵۷ گفت: این سوال باید مطرح شود که اگر شما محوریت را دارید اما چرا هنوز برخی مسائل در جامعه ما برقرار است. وقتی دشمنان می‌خواهند روال جدیدی ایجاد کنند از خانم‌ها در جهت شیطان و خباثت استفاده می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مساله حجاب گفت: خباثت‌های جدید درباره موضوع حجاب بیش از خباثت‌های رضاشاه است. چه کسی می‌تواند قضیه حجاب را جمع کند آیا مردان می‌توانند؟

سردار فدوی با اشاره به زنانی که در جامعه حجاب خوبی ندارند، گفت: نمی‌دانند که این دستور خداست فکر می‌کنند جمهوری اسلامی حجاب را درست کرده در حالی که خدا در قرآن این کار را موظف کرده است. ما که به خود عنوان پاسدار و بسیجی می‌دهیم انجام این واجبات برای ما تکلیف بیشتری دارد.

وی تاکید کرد: ما پای هر کاری که رفتیم آن را به سرانجام رساندیم و اگر در کاری موفق نشدیم پای آن کار نرفتیم که اگر می‌رفتیم موفق می‌شدیم آیا این مسائل اقتصادی در شأن ماست؟ ما پای آن نرفتیم و اگر می‌رفتیم موفق می‌شدیم.

فدوی افزود: عده‌ای در عالم می‌گویند که نفت ما را نخرند و از دولت بازرگان هم گفته شده که نفت را خام‌فروشی نکنیم و در همه دولت‌ها بر آن تاکید شده است اما تا امروز در سال ۹۸ خام‌فروشی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سخت‌ترین کاری که انسان می‌تواند انجام دهد جان دادن است، گفت: از ۲۴ بهمن ۵۷ این کار سخت پیش آمد و برای اینکه انقلاب ما برپا باشد ما باید جان می‌دادیم که در کردستان از ۲۴ بهمن ۵۷ شروع شد و تا الان ادامه دارد.

سردار فدوی با انتقاد از فرزندآوری کم گفت: خانواده‌های بسیج سپاه حداقل باید ۵ فرزند داشته باشند، من ۵ فرزند بیشتر ندارم که اگر بیشتر داشتم توصیه می‌کردم شما هم فرزندان بیشتری داشته باشید.

وی ادامه داد: دلیل اینکه من ۵ فرزند بیشتر ندارم این است که قند همسر من در دوران بارداری فرزند پنجم بالا رفت و برای فرزند ششم احتمال خطر جانی برای همسرم وجود داشت. اگر این خطر نبود من تاکنون ۱۰ فرزند هم داشتم.

جانشین فرمانده سپاه همچنین اظهار کرد: البته قرار است بچه‌های من جبران کنند. دختر کوچک من که متولد سال ۷۱ است ۴ بچه دارد. فرزندان زیر ۲۰ سال ازدواج کردند و در زمان دانشجویی همه بچه‌‌دار شدند. من الان ۱۳ نوه دارم و هدف‌گذاری ما هم ۲۵ نوه است. آخرین نوه‌ام را که خدمت رهبری بردم ایشان گفتند تعداد نوه‌هایت بیشتر شود.

وی تاکید کرد: فرزند آوری یک واجب محسوب می‌شود و اگر این واجب انجام نشود خداوند از ما سوال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز