خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی:

موفقیت ما در عرصه ایجاد امنیت داخلی و خارجی به واسطه حضور و حمایت بانوان است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۶۶۸

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: بانوان می‌توانند با حفظ همه حریم‌ها تلاش کنند و الگویی برای جامعه و جامعه بین المللی باشند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همایش تجمع ۴۰۰۰ نفری دختران بسیجی صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله حضور داشتند.

سردار یزدی در این مراسم با تبریک هفته بسیج گفت: در گام دوم انقلاب بانوان در نظام اسلامی به دنبال نشان دادن چهره واقعی یک زن مسلمان فرهیخته هستند. بانوان ما در بسیج به دنبال ارائه حضور زنان به صورت فعال و موفق در عرصه‌ای مختلف از جمله عرصه‌های اجتماعی هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تصریح کرد: ما امروز می‌بینیم که بانوان بسیجی ما چگونه در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضور دارند و چگونه در ایجاد آ‌رامش در جامعه خانه و کار تلااش می‌کنند.

وی افزود: وی با اشاره به نقش زنان در عرصه‌های مختلف گفت: می‌بینید که چگونه کسانی در عرصه‌های سیاسی به دنبال بد نشان دادن زنان هستند، همواره در برابر این خواهران مرعوب می‌شوند. بانوان بسیجی در عرصه‌های دیگری همچون عرصه اقتصادی فعالیت خوبی دارند و همچنین در عرصه‌های مختلف امنیتی و دفاعی نیز نقش دارند.

سردار یزدی گفت: اگر ما در عرصه ایجاد امنیت در داخل و خارج کشور موفق هستیم به واسطه حضور و پشتیبانی و حمایت بانوان کشورمان است امروز دنیا به حضور این بانوان گرامی چشم دوخته است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله با اشاره به تردید برخی از اینکه فکر می‌کنند بانوان با حجاب محدودیتی برایشان ایجاد می‌شود، گفت: بانوان می‌توانند با حفظ همه حریم‌ها تلاش کنند و الگویی برای جامعه و جامعه بین المللی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز