خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان برای حضور قضات در بازرسی‌های کنترل بازار

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۲۷۰

کمیته نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی مقابله با تخلفات و جرایم مربوط در دادگستری مرکز استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه بیان داشت: با اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین و احتمال افزایش قیمت ها ضروریست همه دستگاه های نظارتی و مسؤول، نظارت و بازرسی ها را بخصوص برای اقلام و مایحتاج عمومی محکم تر و جدی تر دنبال کنند.

وی افزود: در این کمیته سعی خواهد شد با هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های نظارتی و مسؤول، نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی مقابله با تخلفات و جرایم مربوط در استان دنبال شود.

ایشان ضمن تأکید بر تقویت بازرسی ها و گشت های نظارتی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان آمادگی دارد تا قضات دادسرا در این گشت ها و نظارت ها حضور فعال داشته باشند.

اصفهانی در پایان تصریح کرد: با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و نیز بازرسان افتخاری، حفظ و کنترل قیمت ها را به گونه ای مدیریت خواهیم کرد که ضمن استمرار این کنترل نتیجه عملی آن نیز به طور محسوس برای مردم در عمل ملموس باشد.

گفتنی است در این نشست هر یک از اعضای جلسه از اعلام آمادگی کامل خود برای رسیدن به این اهداف خبر دادند و بیان داشتند: هیچ گونه مشکلی در عرضه و تأمین اقلام، کالا و مایحتاج عمومی در بازار وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز