خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

موفق شدیم اغتشاشات را ظرف ۴۸ ساعت جمع کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۷۵

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اغتشاشات چند روز گذشته در ۲۸ استان، حداکثر در ۴۸ ساعت جمع شد.

به گزارش ایلنا، دریادار علی فدوی صبح امروز (جمعه) در بازدید از گردان‌های نمونه یگان حضرت صاحب الزمان (عج) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: همه دلدادگان انقلاب اسلامی که نیاز به پاسداری از انقلاب داشته باشند همواره در میدان عمل حضور دارند.

وی ادامه داد: دعوای بین حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است و پایانی نیز ندارد و تا زمانی که حضرت حجت (عج) براساس وعده خدا ظهور کند در آن صورت پیروزی قطعی جبهه حق علیه باطل حاصل می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اغتشاشات به وجود آمده پس از افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: در ۲۸ استان و بیش از ۱۰۰ شهر و محل شاهد تجمعات بودیم که موفق شدیم ظرف ۴۸ ساعت آن را جمع و جور کنیم.

دریادار فدوی با اشاره به وضع روزهای درگیری‌ها و اغتشاشات چند روز گذشته، گفت: بدون شک امریکای خبیث و کشورهای خبیث کوچک‌تر که با تمام قوا از این اغتشاشات حمایت می‌کردند در عجب هستند که ما چگونه توانستیم در ۴۸ ساعت آن را کنترل و به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه از خباثت امریکا و حامیانشان در قبال مردم انقلابی ایران و توطئه هایشان خبر داشتیم، اضافه کرد: چطور در فرانسه بیش از ۱۱ ماه درگیری ادامه دارد، اما یک سلاح در آن درگیری‌ها و تظاهرات مشاهده نشده؛ اما در اغتشاشات اخیر وقتی صدای تیراندازی‌ها را می‌شنیدیم مانند این بود که در عملیات نظامی و دوران جنگ قرار داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بی ثمر دانستن تلاش‌های دشمنان ضد انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمنان بدانند اسلام از انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت می‌کند و پیروزی از آن ملت ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز