خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد:

دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۶۱

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه هر هدفی وارد آسمان منطقه رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ شده منهدم شده است، گفت: اگر دشمن خیالی به سرش زد ما در میدان مقابله، دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد امروز در حاشیه رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، اظهار داشت: همانگونه که در این رزمایش تاکنون توانستیم با موفقیت به اهداف‌مان دست پیدا کنیم، اگر دشمن هم خیالی به سرش زد ما در میدان مقابله هم دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

وی افزود: به دشمنان نیز خود می‌دانند که ورودشان به فضای جمهوری اسلامی ایران بر عهده خودشان است اما خروج شان قطعا با آنها نخواهد بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه همانطور که قبل از رزمایش قول داده بودیم توانستیم بر اهداف سخت در نظر گرفته شده در این رزمایش فائق آییم، تصریح کرد: به همه اهداف این رزمایش تا این لحظه دست یافتیم و توانستیم هر هدفی که وارد آسمان منطقه رزمایش شد را مقتدرانه منهدم کنیم و اجازه برگشت به آنها ندهیم.

امیر صباحی فرد در پایان گفت: هر هدف و پهپادی که وارد منطقه رزمایش شد، با هوشیاری و آتش سامانه‌های پدافندی، لاشه آن بر روی زمین باقی مانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز