خبرگزاری کار ایران

سردار سلیمانی مطرح کرد؛

ریشه داشتن موفقیت‌های جهان اسلام به موفقیت ایران در دفاع مقدس/ سند گام دوم به عنوان سند راهبردی پیش روی ما است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۲۴

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بدون تردید امروز همه پیروزی‌های ما و بلکه بخش قابل توجهی از موفقیت‌های جهان اسلام مستقیما ریشه در موفقیت ملت ایران در دفاع مقدس دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار غلامرضا اسماعیلی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران با درود به روح امام(ره) و شهیدان دفاع مقدس و شهدای بسیجی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج به فرمان تاریخی امام راحل در پنجم آذر سال ۵۸ قرار داریم. پس از تسخیر لانه جاسوسی که امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند؛ حضرت امام فرمان تاسیس بسیج را صادر فرمودند. یکی از رسالت‌های اساسی بسیج از سوی امام راحل که در یکی از پیامها برای بسیج متصور شدند مقابله با دشمنی استکبار جهانی و به ویژه آمریکا تلقی گردید و ایشان فرمودند اگر در هر کشوری نوای تفکر بسیج حکمفرما شود آن کشور از گزند دشمنان در امان خواهد بود. 

وی ادامه داد: از قضا در عین حالی که ملت ایران به دنبال جنگ نبود و در حال استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشتیم با فتنه‌های متعدد و تهاجم نظامی گسترده مواجه شد. حمله صدام میدانی شد برای حضور این نیروی الهی و فرزندان ملت که به میدان شتافتند و یک چالش بزرگ را از پیش روی نظام به فرصت تبدیل کردند. همه فرزندان مردم در همه اقشار به میدان‌آمدند و در طول هشت سال ۹۲ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد. 

وی افزود: تفکر عاشورایی و علوی از سوی بسیج در میدان های نبرد گسترش پیدا کرد و به درون اتاق‌های جنگ راه یافت. بدون تردید امروز همه پیروزی‌های ما و بلکه بخش قابل توجهی از موفقیت‌های جهان اسلام مستقیما ریشه در موفقیت ملت ایران در دفاع مقدس دارد. پس از آن هم بعد از دفاع مقدس بنا به فرمان امام از ملت ایران خواستند بسیج همچنان به ماموریت خود ادامه دهد و بسیج در دوران جدید قرار گرفت.

ادامه دارد... 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پرچمداری بسیج در مقابله با ناتوی فرهنگی و بخش‌های دیگری که جمهوری اسلامی نیاز به حضور مردم دارد، باعث موفقیت کشور در عرصه های مختلف شده است.

وی ادامه داد: زمانی که قرار شد فلج اطفال در کشور ریشه کن شود، به کمک بسیج در طول یکماه حدود ۲۰ میلیون نفر واکسیناسیون شدند که اقدامی خیره کننده بود؛ چرا دیگر کشورها این اقدامات را در طول چند سال انجام می دادند.

وی افزود: ساخت بسیج سازندگی نیز در مسیر خدمت رسانی به محرومان و حضور در مناطق کم برخوردار برای کمک به قشرهای ضعیف باعث شد که کارنامه درخشانی از بسیج در اقتصاد مقاومتی شکل گیرد. حضرت آقا امسال نیز تاکید فرمودند که اهتمام جدی شود تا گروه های جهادی ادامه کار خود را دهند و خدمت رسانی کنند.

سردار سلیمانی گفت: چهلمین سال بسیج را در حالی جشن می‌گیریم که سند گام دوم به عنوان سند راهبردی پیش روی ما است. رویکرد جدید بسیج توسل به بیانیه گام دوم و پیش برد اهداف آن به کمک جوانان و نوجوانان برای ایجاد تمدن اسلامی است و در این زمینه باید رویکردهای جدیدی اتخاذ شود و با اتکا به پشتیبانی مردم، میراث ارزشمند امام راحل و منظومه بلند رهبری در تمامی عرصه‌های مطرح شده در بیانیه گام دوم بسیج حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز