خبرگزاری کار ایران

غریب آبادی:

اروپا باید برای حفظ مهمترین دستاورد دیپلماسی، هزینه بپردازد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۹۹

نماینده کشورمان در نشست شورای حکام گفت: درخواست از ایران برای اجرای یکجانبه برجام غیر مسئولانه و غیرعملی است.

به گزارش ایلنا، غریب آبادی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران  نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین محورهای گفتگوها در  نشست شورای حکام سازمان انرژی اتمی را تشریح کرد. 

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین گفت: درخواست از ایران برای اجرای یکجانبه برجام، غیرمسئولانه و غیر عملی است و تنها راه حفظ برجام، اجرای تعهدات همه طرف هاست.

کاظم غریب آبادی در نشست فصلی شورای حکام آژانس که عصر دیروز به موضوع ایران پرداخت ؛ در بیانیه‌ای افزود: اروپا باید برای حفظ مهمترین دستاورد دیپلماسی ، هزینه بپردازد و اروپا به جای انتقاد از ایران، به نقش مخرب آمریکا به عنوان دلیل اصلی وضعیت موجود، بپردازد.

وی تاکید کرد : ادعاها مبنی بر ریسک اشاعه ای از سرگیری فعالیت های هسته ای ایران، بی اساس بوده و موجب توقف اعمال حقوق ایران طبق برنامه ملی اش نخواهد شد.

غریب آبادی گفت : ادعای آمریکا برای مذاکره، یک ژست سیاسی برای گریز از مسئولیت هایش در پایبندی به تعهدات بین المللی است. سلاح اتمی هیچ جایگاهی در سیاست ها و دکترین دفاعی و امنیتی ایران ندارد.

نماینده ایران تاکید کرد : اقدامات رژیم اسرائیل برای انحراف افکار عمومی و جامعه بین المللی از تهدید واقعی این رژیم برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است و جامعه بین المللی انحراف عربستان از برنامه صلح آمیز هسته ای را تحمل نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز